Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 216.73.216.165.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
323 записи
Жанна Жанна написав 20 Листопада 2018 року в 16:44
Как записаться на прием к врачу. В регистратуре посылают обратиться непосредственно к врачу, но врач об этом ничего не знает.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Жанно! Прохання конкретніше ставити запитання. До якого лікаря Ви хотіли б потрапити та з яких причин.
Юлия Юлия написав 19 Листопада 2018 року в 13:35
Добрый день! Я записалась к врачам онлайн. Что значит подтвердить свою запись? Опять выстоять очередь в регистратуру?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Якщо Ви тільки зереєструвалися через сайт, то треба підтвердити свій обліковий запис. Для цього треба підійти в реєстратуру поліклініки (з собою мати паспорт і довідку з ІН).
Андрей Андрей написав 13 Листопада 2018 року в 12:34
Не могу подтвердить учётную запись, не приходит письмо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Андрію! Уважно читайте і виконуйте інструкцію про реєстрацію, що розташована у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ".
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 10 Листопада 2018 року в 21:43
После переустановки системы на компьютере пароль к личному кабинету утерян. Создать новый пароль я не могу, система не позволяет это сделать. Поэтому ПРОШУ ВАС ВЫСЛАТЬ МНЕ НА ПОЧТУ СТАРЫЙ ПАРОЛЬ, ЧТО БЫ Я МОГ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ СВОИМ КАБИНЕТОМ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Олександре! Вашого паролю ми не зберігаємо, а тому вислати Вам його не можемо. Для зміни паролю Вам треба натиснути посилання "Забули пароль?" (https://cab.mcplus.com.ua/users/sign_in) і діяти за підказками.
Вікторія Вікторія написав 03 Листопада 2018 року в 12:13
При регистрации для заключения декларации с терапевтом сотрудником поликлиники была допущена ошибка, в результате чего вместо терапевта ЧИЧЕРИНОЙ М. И. был заключен договор с ЧИЧКОВОЙ М.Г. Я настаиваю на своем выборе моим терапевтом ЧИЧЕРИНОЙ МАРИИ ИВАНОВНЫ и прошу исправить ошибку, ликвидировав ошибочную декларацию с ЧИЧКОВОЙ М.Г.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Для зміни лікаря, Вам треба підійти до того лікаря, з яким Ви бажаєте укласти декларацію і укласти з ним декларацію. Попередня декларація буде анульована автоматично. Телефон лікаря Чичеріної М.І. Ви можете побачити у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар". http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4034
виктория виктория написав 03 Листопада 2018 року в 10:09
Не могу зарегистрироваться. Не принимает ни один пороль. Вышлите образец пароля. Безобразие!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! При створенні паролю, дотримуйтесь певних вимог. Використовуйте великі та малі літери, а також цифри. Порядок реєстрації пожна прочитати у розділі "Питання - Відповіді" - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4276
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 02 Листопада 2018 року в 22:02
Потерял пароль от личного кабинета. Пытался обновить пароль, но выбрасывает, что емайл занят и телефон занят. СМЕНИТЬ ПАРОЛЬ НЕ МОГУ ВОЙТИ В КАБИНЕТ НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ. ЧТО ДЕЛАТЬ?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Можливо у Вас створений обліковий запис на дитину або когось з родичів, де зазначений Ваш телефон або e-mail. Оскільки не можливо створити два особистих кабінета на одну електронну пошту, Вам треба зайти в особистий кабінет, що вже існує і додати себе через пункт "РОДИЧІ".
дмитрий дмитрий написав 26 Жовтня 2018 року в 13:45
Как правильно зарегистрироватся? Покажите образец.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Порядок реєстрації на сайті, порядок додавання родичів та інше, викладено у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Питання-Відповіді". Також можна зайти через FAQ (зелені кубики у верхньому куточку сайта).
Лиана Лиана написав 25 Жовтня 2018 року в 15:14
Я уже регистрировалась у Вас на сайте. Но сейчас у меня поменялась электронная почта, и мне надо перерегистрироваться. Однако не получается, выскакивает сообщение, что этот телефон уже используется. Как подтвердить, что это и есть МОЙ телефон, но НОВАЯ регистрация на новую электронную почту? Как мне получить возможность зарегистрироваться заново?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ліана! Для зміни електронної адреси не треба заново реєструватися, Вам треба в особистому кабінеті зайти в розділ "МІЙ ПРОФІЛЬ". У цьому розділі знайти ДАНІ ВХОДУ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ і змінити електронну адресу.
Людмила Людмила написав 24 Жовтня 2018 року в 23:19
Что у вас сайтом? Все было нормально, теперь уже месяц не могу маму к врачу записать. Невозможно зайти в учетную запись.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! На сайті є об'ява: "У зв’язку з оновленням, особистий кабінет (кабінет пацієнта) та сторінка «Графік роботи лікарів» працюють в обмеженому режимі. Записатися на прийом до лікаря можна через телефони 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89, а також безпосередньо через реєстратуру поліклініки. Особистий кабінет працює у тестовому режимі. Вибачте за тимчасові незручності.
Анастасія Анастасія написав 23 Жовтня 2018 року в 12:08
Как вообще до вас можно дозвонится? Напротяжении 3-х часов по двум номерам никто не берет трубку! У меня нет возможности ехать к вам, чтоб записаться на прием!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анастасія! Запис хворих на прийом до лікарів проводиться безпосередньо за трьома багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Зателефонувати до поліклініки можна за будь яким номером. При з'єднанні пацієнт потрапляє в єдину телефонну чергу, і може отримати відповідь від першого вільного реєстратора. Також в поліклініці працює сайт http://6pol.city.kharkov.ua/, через який, у разі реєстрації, можна записатися до лікаря.
Лена Лена написав 16 Жовтня 2018 року в 13:30
Добрый день. При регистрации в личном кабинете, я указывала свои данные и данные своих родственников, а теперь когда захожу в кабинет то вижу, что он зарегистрирован на другого человека и я числюсь, как жена этого человека, а данных моих родственников нет. Подскажите, что это может быть и как исправить ситуацию? Заранее спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! Ваше питання для вирішення надіслано програмістам. Вибачте за тимчасові незручності.
Ігор Ігор написав 09 Жовтня 2018 року в 17:44
Почему в списке моих деклараций находится декларация которую я с врачом не заключал? Что значит статус ЧЕРНЕТКА? От себя хочу выразить благодарность за создание сайта. Предлагаю ввести раздел РЕЙТИНГ ВРАЧА, где каждый после приёма у доктора может выставить (количество звёзд) специалисту у которого был на приёме.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Ігоре! Дякуємо за пропозицію щодо створення розділу РЕЙТИНГ ЛІКАРЯ. Стосовно некоректної роботи особистого кабінету, то наразі здійснюється оновленням сайту, а саме особистого кабінету та сторінки графіку роботи лікарів. Вибачте за тимчасові незручності.
Людмила Людмила написав 08 Жовтня 2018 року в 15:01
Добрый день. С пятницы 05.10.18 не могу попасть в личный кабинет для записи к врачу , до этого проблем не было?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Здійснюється оновленням сайту, а саме особистого кабінету та сторінки графіку роботи лікарів. Записатися до лікаря можна через телефони та безпосередньо реєстратуру поліклініки. Вибачте за тимчасові незручності.
Марина Марина написав 08 Жовтня 2018 року в 10:36
Добрый день! Не возможно записаться ни к одному врачу на вторую смену. Все почему-то принимают на первой.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Здійснюється оновленням сайту та корегування графіку роботи лікарів. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Анна Анна написав 03 Жовтня 2018 року в 14:56
Можно узнать, кто зав. терапевтического отделения по адресу ул. Гвардейцев-Широнинцев, 21-Б. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В.о. завідувача терапевтичним відділенням, що обслуговує зазначену адресу - Бобрусь О.Л., ділянку обслуговує лікар Пахомова Н.С.
Анна Анна написав 03 Жовтня 2018 року в 13:16
Добрый день! Можно фамилию зав терапевтического отделения? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В поліклініці декілька терапевтичних відділень. В.о. завідувача першим терапевтичним відділенням - Серединская С.Л., в.о. завідувача другим терапевтичним відділенням - Чичкова М.Г., в.о. завідувача третім терапевтичним відділенням - Бобрусь О.Л., завідувач четвертим терапевтичним відділенням - Барибан Т.А., завідувач п'ятим терапевтичним відділенням - Калашник В.Ю., завідувач шостим терапевтичним відділенням - Микляева Л.В.
Олена Олена написав 01 Жовтня 2018 року в 11:32
З трьох телефонів реєстратури жоден не відповідає протягом дня. Сторінка сайту для запису на прийом не працює. Як, скажіть будь ласка, я маю записатись на прийом до лікаря?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! Дійсно, у зв’язку з оновленням сайту, а саме особистого кабінету пацієнта, на деякий час реєстрація та запис на прийом до лікаря призупинені. Оскільки запис до лікаря через сайт призупинено, збільшелося навантаження на реєстраторів. Записатися можна через телефони та безпосередньо реєстратуру поліклініки. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Светлана Светлана написав 23 Вересня 2018 року в 16:00
Добрый день, как можно взять результат флюрографии, если еще не была подписана декларация с врачом. К кому можно обратиться? Может есть какие то функции на сайте, что бы была возможность скачать свои данные и самому распечатать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Інформація про стан здоров'я, відповідно до законодавства України, підпадають під категорію конфіденційної, тому через сайт таку інформацію отримати не можливо. Результати будь-яких аналізів та обслідувань знаходяться у дільничного терапевта.
Светлана Светлана написав 03 Вересня 2018 року в 19:58
Добрый вечер. При осуществлении записи на приём к узкопрофильному специалисту в регистратуре мне объяснили, что нужно написать заявление терапевту(я поняла, что декларацию). Но на данный момент я не определилась с выбором терапевта. 1)Будет ли меня лечить узкопрофильный специалист без подписания декларации с терапевтом, или я вынуждена подписывать декларацию у терапевта принудительно для того, чтобы меня принял нужный мне узкопрофильный специалист? 2) Моя работа связана с длительными командировками: смогу ли я обратится за больничным к терапевту в другом городе Харьковской области, если находясь в командировке заболею там?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлана! Якщо Ви проживаєте не за місцем реєстрації і хочете звернутися до поліклініки не за місцем своєї реєстрації, то Вам слід звернутися до керівника закладу охорони здоров’я з письмовою заявою про поставлення Вас на медичний облік або забезпечення можливості разового отримання медичної допомоги. Це не яким чином не пов'язано з вибором лікаря та підписання декларації. Пацієнт, який не обрав лікаря, має право отримати безперервну та безоплатну медичну допомогу у державних і комунальних закладах охорони здоров’я, якщо перебуває у невідкладному стані.