Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 216.73.216.102.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
333 записи
В1ктор В1ктор написав 13 Грудня 2018 року в 12:45
Здравствуйте. Для записи к врачу электронным способом неюбходимо идти в регистратуру для подтверждения "обдікового запису". Какой тогда смысл электронной записи, если я могу в регистратратуре и записаться. Без посещения регистратуры никак нельзя, если в базе данных я есть с номером регистрации?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вікторе! Вам підтвердити обліковий запис треба один раз, при створенні особистого кабінету пацієнта. Ця дія потрібна для об'єднання Вашого запису, як пацієнта, з обліковим записом, що створюється Вами при реєстрації через сайт. В подальшому Ви можете записуватися до лікаря віддалено, через сайт поліклініки.
Людмила Людмила написав 11 Грудня 2018 року в 13:56
Будь ласка виправте помилку в повідомленнях. Не скасувування, а скасування.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Дякуємо, пані Людмило! Виправили.
В1ктор В1ктор написав 11 Грудня 2018 року в 13:23
Здравствуйте. Для записи к врачу зарегистрировался на сайте. После входа, просят подтвердить "обліковий запис". Где и как?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вікторе! Для підтвердження облікового запису, Вам треба підійти до реєстратури поліклініки з паспортом та ідентифікаційним номером.
Людмила Людмила написав 10 Грудня 2018 року в 14:23
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как теперь проводится обслуживание лежачих больных, которые не могут посетить поликлинику?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Людмило! В реєстратурі поліклініки працюють багатоканальні телефони: 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89. Для виклику лікаря додому, треба звертатися напряму до лікаря, з яким підписана декларація, або через сайт поліклініки при наявності реєстрації на сайті.
Катя Катя написав 01 Грудня 2018 року в 22:24
Добрый вечер ув., администрация сайта!, подскажите пожалуйста как теперь узнать время работы врачей на данном сайте!, раньше было удобно,выбрал нужного врача и видишь как он работает и сколько свободных мест осталось, то счас не понятно, подскажите с чем это связано!, можно даже было увидеть что врач допустим в отпуске если он не стоит в графике приема!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! В розділі "ПАЦІЄНТАМ" є сторінка "Графік прийому лікарів" де Ви можете побачити відповідну інформацію. Для отримання більш конкретної інформації для запису до лікаря і обрання певного часу, треба зареєструватися на сайті.
Катя Катя написав 01 Грудня 2018 року в 21:56
Добрый вечер ув., администрация сайта, подскажите пожалуйста в данной поликлинике есть врачи стоматологи, а то из выпадающего списка там где выбрать врача не обнаружила врача-стоматолога, буду вам очень благодарна если поможете)
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! На сайті поліклініки в меню "ПРО НАС" існує розділ "ПОСЛУГИ" http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8/, де Ви можете побачити послуги, які надає поліклініка.
Екатерина Екатерина написав 26 Листопада 2018 року в 13:48
Расскажите, как можно дозвониться в вашу поликлинику? Как можно узнать какую то информацию, кроме как прийти к вам?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! В поліклініці працюють багатоканальні телефони 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89, за якими можна зателефонувати до реєстратури поліклініки. При з'єднанні, Вам відповідає робот, повідомляє куди Ви зателефонували і ставить у телефонну чергу. Після цього трубку бере реєстратор. Оскільки реєстратори працюють на пряму з пацієнтами і відповідають на телефонні дзвінки, то інколи треба зачекати на відповідь. Інформація для пацієнтів можна побачити на сайті поліклініки http://6pol.city.kharkov.ua/
Анастасия Анастасия написав 22 Листопада 2018 року в 19:27
Добрый день. При постановке на учет по беременности в ЖК мне выдали обходной лист, со списком специалистов, которых необходимо посетить. Когда пришла домой, и зашла на сайт, чтобы записаться на прием к этим специалистам, то ни одного нет в списках для записи на прием, хотя в регистратуре сказали, что я смогу это сделать самостоятельно дома. Как записаться к окулисту, к стоматологу? К ЛОРу так вообще запись на три недели вперед, несколько специалистов, а записаться нереально.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Анастасіє! Для запису до лікарів треба зареєструватися на сайті поліклініки. До завідувача отолорингологічним відділенням та до завідувача офтальмологічним відділенням, запису немає на тиждень вперед, до п'ятниці 30.11.2018. Можливість запису треба перевіряти зранку. До лікаря-стоматолога можна підійти, коли Ви будете у когось з вищезгаданих лікарів. Вибачте за незручності.
Людмила Людмила написав 21 Листопада 2018 року в 14:14
Уже 2 месяца не могу зайти в личный кабинет для записи к врачу (пишет неверный эл.адрес или пароль). Раньше пользовалась этой услугой без проблем.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Особистий кабінет пацієнта працює. Якщо Ви уклали декларацію з лікарем, то перевірте будь ласка усі особисті дані, що зазначені у декларації. Якщо є помилка, то треба підійти до лікаря, з яким укладено декларацію і виправити помилки. Якщо помилок немає, або не укладали декларації з лікарем взагалі, то просимо підійти до реєстратури поліклініки для вирішення питання.
ксения ксения написав 21 Листопада 2018 року в 10:16
Добрый день при регистрации был указано не тот адрес электронной почты (rambler.ru). Как зарегистрироваться заново, потому что не входит в личный кабенет пишит не правильно указан электронный адрес. Помогите пожалуйста.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ксеніє! Для зміни електронної пошти Вам треба підійти до реєстратури поліклініки з паспотром і ІН, і сказати, що Вам треба змінити електронну адресу в особистому кабінеті. Якщо Ви уклали Декларацію з лікарем-терапевтом, то для зміни особистих даних треба підходити тільки до свого лікаря.
Жанна Жанна написав 20 Листопада 2018 року в 16:44
Как записаться на прием к врачу. В регистратуре посылают обратиться непосредственно к врачу, но врач об этом ничего не знает.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Жанно! Прохання конкретніше ставити запитання. До якого лікаря Ви хотіли б потрапити та з яких причин.
Юлия Юлия написав 19 Листопада 2018 року в 13:35
Добрый день! Я записалась к врачам онлайн. Что значит подтвердить свою запись? Опять выстоять очередь в регистратуру?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Якщо Ви тільки зереєструвалися через сайт, то треба підтвердити свій обліковий запис. Для цього треба підійти в реєстратуру поліклініки (з собою мати паспорт і довідку з ІН).
Андрей Андрей написав 13 Листопада 2018 року в 12:34
Не могу подтвердить учётную запись, не приходит письмо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Андрію! Уважно читайте і виконуйте інструкцію про реєстрацію, що розташована у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ".
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 10 Листопада 2018 року в 21:43
После переустановки системы на компьютере пароль к личному кабинету утерян. Создать новый пароль я не могу, система не позволяет это сделать. Поэтому ПРОШУ ВАС ВЫСЛАТЬ МНЕ НА ПОЧТУ СТАРЫЙ ПАРОЛЬ, ЧТО БЫ Я МОГ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ СВОИМ КАБИНЕТОМ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Олександре! Вашого паролю ми не зберігаємо, а тому вислати Вам його не можемо. Для зміни паролю Вам треба натиснути посилання "Забули пароль?" (https://cab.mcplus.com.ua/users/sign_in) і діяти за підказками.
Вікторія Вікторія написав 03 Листопада 2018 року в 12:13
При регистрации для заключения декларации с терапевтом сотрудником поликлиники была допущена ошибка, в результате чего вместо терапевта ЧИЧЕРИНОЙ М. И. был заключен договор с ЧИЧКОВОЙ М.Г. Я настаиваю на своем выборе моим терапевтом ЧИЧЕРИНОЙ МАРИИ ИВАНОВНЫ и прошу исправить ошибку, ликвидировав ошибочную декларацию с ЧИЧКОВОЙ М.Г.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Для зміни лікаря, Вам треба підійти до того лікаря, з яким Ви бажаєте укласти декларацію і укласти з ним декларацію. Попередня декларація буде анульована автоматично. Телефон лікаря Чичеріної М.І. Ви можете побачити у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар". http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4034
виктория виктория написав 03 Листопада 2018 року в 10:09
Не могу зарегистрироваться. Не принимает ни один пороль. Вышлите образец пароля. Безобразие!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! При створенні паролю, дотримуйтесь певних вимог. Використовуйте великі та малі літери, а також цифри. Порядок реєстрації пожна прочитати у розділі "Питання - Відповіді" - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4276
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 02 Листопада 2018 року в 22:02
Потерял пароль от личного кабинета. Пытался обновить пароль, но выбрасывает, что емайл занят и телефон занят. СМЕНИТЬ ПАРОЛЬ НЕ МОГУ ВОЙТИ В КАБИНЕТ НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ. ЧТО ДЕЛАТЬ?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Можливо у Вас створений обліковий запис на дитину або когось з родичів, де зазначений Ваш телефон або e-mail. Оскільки не можливо створити два особистих кабінета на одну електронну пошту, Вам треба зайти в особистий кабінет, що вже існує і додати себе через пункт "РОДИЧІ".
дмитрий дмитрий написав 26 Жовтня 2018 року в 13:45
Как правильно зарегистрироватся? Покажите образец.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Порядок реєстрації на сайті, порядок додавання родичів та інше, викладено у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Питання-Відповіді". Також можна зайти через FAQ (зелені кубики у верхньому куточку сайта).
Лиана Лиана написав 25 Жовтня 2018 року в 15:14
Я уже регистрировалась у Вас на сайте. Но сейчас у меня поменялась электронная почта, и мне надо перерегистрироваться. Однако не получается, выскакивает сообщение, что этот телефон уже используется. Как подтвердить, что это и есть МОЙ телефон, но НОВАЯ регистрация на новую электронную почту? Как мне получить возможность зарегистрироваться заново?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ліана! Для зміни електронної адреси не треба заново реєструватися, Вам треба в особистому кабінеті зайти в розділ "МІЙ ПРОФІЛЬ". У цьому розділі знайти ДАНІ ВХОДУ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ і змінити електронну адресу.
Людмила Людмила написав 24 Жовтня 2018 року в 23:19
Что у вас сайтом? Все было нормально, теперь уже месяц не могу маму к врачу записать. Невозможно зайти в учетную запись.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! На сайті є об'ява: "У зв’язку з оновленням, особистий кабінет (кабінет пацієнта) та сторінка «Графік роботи лікарів» працюють в обмеженому режимі. Записатися на прийом до лікаря можна через телефони 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89, а також безпосередньо через реєстратуру поліклініки. Особистий кабінет працює у тестовому режимі. Вибачте за тимчасові незручності.