Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!
Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.
Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!
—————————————————————————————————————–
Увага! До Email-адрес,що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!
Навігація по списку гостьової книги←1...111213141516→
318 записів
Елена
написав 10 Липня 2018 року в 13:18
Добрый день! Наш врач (27 поликлиника), к которому мы обратились по поводу оформления медицинской справки для получения студенческой визы, сказал, что такие документы оформляются и выдаются только у Вас (6 поликлиника). Так ли это? Если, да, то что нам для этого необходимо?
Спасибо большое!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! У 2002 році було скасовано наказ, що затверджував форму та Порядок видачі медичної довідки про стан здоров'я громадян України, які виїжджають за кордон. Комісію було розформовано. Наразі поліклініка не проводить медичні огляди для отримання візи.
Ирина
написав 02 Липня 2018 року в 19:03
Я подписала договор с терапевтом, который не является нашим участковым врачом. Хочу записаться на прием, но опции "Запись на прием" - "Терапевт" выдают только фамилию участкового, а я хочу к тому, с кем заключила договор. Когда обновиться программа записи на прием по Интернету?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! На теперішній час зв'язатися з лікарем, з яким Ви уклали декларацію, можна за контактним телефоном лікаря. Контактні телефони лікарів з часом будуть викладені на саійті у розділі "Пацієнтам" - "Свій лікар". Додатково інформуємо, що наразі медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій відсутнє у зв'язку з відсутністю договору між поліклінікою та НЗСУ. Укладені договори можна побачити на сайті НЗСУ - http://nszu.gov.ua/index-7.html Просимо вибачення за тимчасові незручності.
АЛЕКСАНДР
написав 02 Липня 2018 року в 18:47
Инвалид 2 группы. Из дома не выхожу. Тромбофлебит. Раны на ногах. Прийти в поликлинику для заключения договора не могу. Как быть?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре!
Наказом МОЗ №503 від 19.03.2018р. затверджено «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу». Відповідно до цього Порядку пацієнт або його законний представник має право обрати лікаря.
У разі неможливості обрання лікаря пацієнт має право звернутися до НСЗУ або його територіальних органів за роз’ясненнями стосовно надавачів ПМД, та для забезпечення пацієнту можливості реалізувати його право на вибір лікаря.
Відповідно до «Порядку надання первинної медичної допомоги», що затверджений наказом МОЗ №504 від 19.03.2018р., первинна медична допомога надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД.
Виїзд лікаря додому не входить до Переліку послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою, оплату надання яких держава гарантує в межах програми медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік.
Елена
написав 01 Липня 2018 року в 12:33
Добрый день. Такая запись появилась после регистрации на сайте-"Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження."
Полгода назад уже подходила в регистратуру поликлиники для электронной регистрации.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Запис з'явився правильно, і Вам треба підійти в реєстратуру поліклініки для підтвердження облікового запису.
Наталья
написав 27 Червня 2018 року в 09:20
К кому по штатном расписанию относится фтизиатр, который принимает беременных два раза в месяц?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Лікар-фтизіатр не входить до штатного розпису поліклініки. Питання щодо лікаря можна з'ясувати в КЗОЗ "Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер №7", що знаходиться за адресою: просп. Московський, 197, м. Харків, 61037
Наталья
написав 25 Червня 2018 року в 17:25
Подскажите, к врачу, с которым я хочу подписать декларацию уже все места заняты. Как я могу узнать когда освободится место у врача? (переезд, смерть и т.д.)
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Дізнатися про вільні місця у лакаря-терапевта для підписання декларації можна тільки при особистому контакті з лікарем або за контактним телефоном лікаря.
Татьяна
написав 22 Червня 2018 року в 19:33
Врач Бойко принимает?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Лікар-гінеколог працює. Графік лікаря можна побачити у розділі ПАЦІЄНТАМ - Графік роботи лікарів за адресою - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=819
Анна
написав 19 Червня 2018 року в 13:58
Добрый день! Нахожусь на 9 нед беременности, по прописке другая поликлиника, но по месту жительства планирую у вас становится на учет. Напишите порядок действий. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! Для вирішення Вашого питання Вам слід зателефонувати або звернутися до нашої жіночої консультації http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=770
Яна
написав 19 Червня 2018 року в 13:37
Добрый день! Возникла необходимость обратится к хирургу на перевязку. Пришла в регистратуру, чтобы зарегистрироваться. Живу я не по месту прописки. Ранее я заключила декларацию с терапевтом из поликлиники №6. Но регистрировать меня отказались, сказали, что эта поликлиника не по месту моей прописки. Я обратилась к терапевту, с которым подписала декларацию. Мне сказали, что я должна буду писать заявление на обслуживания у этого доктора! На сайте Минздрава написано, что я могу выбрать врача независимо от места проживания и регистрации, и с тех пор, как я заключаю декларацию, на меня поступает финансирование в вашу поликлинику. Почему же я не могу зарегистрироваться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Яно! По-перше, наказ МОЗ від 19.03.2018р. №504 "Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги" набирає чинності з 01 липня 2018 року. Поки що усі лікарі-терапевти закріплені за відповідними ділянками обслуговування. По-друге, підписання декларації з лікарем-терпевтом, тобто з лікарем первинної медичної допомоги, ні яким чином не повязане з обслуговуванням пацієнтів вузькими спеціалістами.
Elena
написав 08 Червня 2018 року в 13:17
Записалась на 13-00 на 8.06 к терапевту на прием. Прихожу ко времени, а передо мной дверь закрывает медсестра - "Какой еще прием? Врач в отпуске с сегодняшнего дня". И как это понимать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! На сайті, у розділі ПАЦІЄНТАМ - Порядок запису на прийом, є повідомлення - "Шановні відвідувачі та пацієнти! В графіках прийому лікарів можливі зміни. Перед тим, як обрати лікаря і звернутися на прийом, уточнюйте інформацію про роботу відповідного лікаря у реєстратурі за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90." http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=928 Будьте уважні. Вибачте за спричинені незручності.
Вячеслав
написав 08 Червня 2018 року в 10:53
Здравствуйте. Подскажите, прийом анализов на кал яйца глист работает по субботам?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вячеславе! Клініко-діагностична лабораторія поліклініки працює з понеділка до суботи.
Алина
написав 07 Червня 2018 року в 14:53
Подскажите, если по прописки у меня другая поликлиника, могу ли я обратится к вам? Интересует врач-офтальмолог.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Аліно! Обслуговування населення здійснюється за пісцем реєстрації або за місцем постійного проживання. На теперішній час відбувається компанія підписання декларацій з лікарями. Якщо Ви постійно проживаєте за районом обслуговування поліклініки, то можете укласти декларацію з лікарем-терапевтом нашої поліклініки. При зверненні до вузького спеціаліста (лікаря-офтальмолога), Ви маєте повідомити місце своєї реєстрації.
Маргарита
написав 07 Червня 2018 року в 14:53
Здраствуйте, проживаю по Проспекту Юбилейный 94. Хотела бы узнать, кто гинеколог московского района?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Маргарито! Зайдіть за адресою ПАЦІЄНТАМ - Ділянки обслуговування - http://6pol.city.kharkov.ua/wp-content/uploads/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%B0%D0%BA%D1%83%D1%88%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2.pdf
Алина
написав 07 Червня 2018 року в 11:56
Здравствуйте я живу в студенческом общежитии 48/1 на проспекте Юбилейном но уже не являюсь студенткой скажите я могу в вашей поликлинике обратится к гинекологу?
При регистрации не получаю на свой G-mail письмо для активации. Что я делаю не так? Почту просматриваю "всё". Наверное, надо звонить администратору и решать вопрос on-line?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Уважно читайте порядок реєстрації через сайт у розділі Питання-Відповіді http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4276.
Якщо не прийшло повідомлення про підтвердження електронної пошти, перевіряйте правильність заповнення усіх розділів. У разі виникнення питань, які Ви не можете вирішити самостійно, приходьте до полілкніки.
Анна
написав 04 Червня 2018 року в 16:24
Я не могу дозвониться ни по одному из номеров телефона!
725-56-88, 725-56-89, 725-56-90
Ув. Администратор, прошу повлиять на работников информации, чтобы они не игнорировали звонки.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В поліклініці працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. При дозвоні, якщо реєстратор зайнятий, Вам пропонують зачекати відповіді реєстратора. Також можна скористатися кабінетом пацієнта при реєстрації через сайт.
ирина
написав 04 Червня 2018 року в 14:11
Скажите пожалуйста, до какого числа можно зарегистрировать домашнего доктора?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Якщо Ви маєте на увазі Декларацію з лікарем-терапевтом, то як зазначає МОЗ: "Кінцевого терміну підписання декларацій немає. Обрати свого лікаря встигнуть усі. Міністерство охорони здоров’я рекомендує не відкладати це на кінець року. Головне, щоб кожен обрав лікаря, якому довіряє, і під час наступного візиту підписав з ним декларацію." http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4276
Наталья
написав 29 Травня 2018 року в 15:20
Подскажите время приема фтизиатра для беременных
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Постійної посади лікаря-фтізіатра в поліклініці немає. Лікар-фтізіатр веде прийом у певні дні. Для уточнення, зателефонуйте до реєстратури: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 або до жіночої консультації - 725-56-98.
Вадим
написав 23 Травня 2018 року в 15:09
После открытия сайта и введения тел. автоответчика дозвонится стало невозможно. Звонил с 14-50 до 15-10 сегодня. Так я и не узнал про инсулин, а он заканчивается.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вадиме! Сайт і автовідповідач ні як не впливають на роботу телефонної мережі. В поліклініці працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Інформацію можна отримати за цими телефонами або особисто в реєстратурі поліклініки.
Наталья
написав 22 Травня 2018 року в 15:34
Просьба уточнить какие мои действия. Вызывать врача только по телефону или вызывать в электронном виде, пусть идет по месту прописки, а когда поймет, что меня там нет придет по месту жительства, даже если это не его участок?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна пані Наталю! Викликати лікаря можна за багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 або особисто в поліклініці. Дільничний лікар-терапевт обслуговує тільки ті адреси, що закріплені за його ділянкою.
Навігація по списку гостьової книги←1...111213141516→