Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.136.108.163.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
322 записи
Дмитрий Дмитрий написав 15 Серпня 2018 року в 11:45
Добрый день. Скажите пожалуйста как окончательно зарегистрироваться в вашей электронной системе? Выбрали врача и составили декларацию в апреле. В июле пришел на прием, меня в электронной системе нет, а жена есть, сходил на второй этаж внесли. Теперь жена хотела записаться к доктору, а ей подтвердиться необходимо!!!! Так мы ж приходили подтвердить и в регистратуру и на 2ой этаж. Куда пропала подтвержденная запись?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Укладення Декларації з лікарем ніяким чином не стосується реєстрації через сайт поліклініки. Для реєстрації Вам потрібно зайти в розділ ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповіді і прочитати Порядок реєстрації через сайт. Якщо Ви вже виконали певні вимоги щодо реєстрації, або у Вас виникли труднощі щодо реєстрації, просимо завітати до поліклініки для вирішення питань.
Михаил Михаил написав 30 Липня 2018 року в 20:32
Здравствуйте! Хотел узнать можно ли еще заключить декларацию с Павленко Людмилой Николаевной?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Михайло! Інформацію щодо укладення декларацій можна дізнатися безпосередньо у самого лікаря.
Ирина Ирина написав 27 Липня 2018 року в 11:59
Добрый день. Какой гинеколог принимает по адресу Салтовкое шоссе 258? Лет 10 назад это был врач в другой поликлиники за Московским проспектом. Хочу снова к нему попасть.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Питання щодо роботи лікарів Ви можете задати за телефоном жіночої консультації, що викладений на сайті - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=770 або в реєстратурі поліклініки, як безпосередньо так і за телефонами.
Віталій Віталій написав 12 Липня 2018 року в 07:34
Доброго дня! Декларацію з лікарем підписано вже давно, але в кабінеті досі висить напис, що мої дані не підтверджені і треба з'явитися до поліклініки з паспортом. Як це розуміти? Навіщо тоді здавалися копії паспорта?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Віталію! Підписання декларації ні яким чином не пов'язане з реєстрацією на сайті.
Елена Елена написав 10 Липня 2018 року в 13:18
Добрый день! Наш врач (27 поликлиника), к которому мы обратились по поводу оформления медицинской справки для получения студенческой визы, сказал, что такие документы оформляются и выдаются только у Вас (6 поликлиника). Так ли это? Если, да, то что нам для этого необходимо? Спасибо большое!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! У 2002 році було скасовано наказ, що затверджував форму та Порядок видачі медичної довідки про стан здоров'я громадян України, які виїжджають за кордон. Комісію було розформовано. Наразі поліклініка не проводить медичні огляди для отримання візи.
Ирина Ирина написав 02 Липня 2018 року в 19:03
Я подписала договор с терапевтом, который не является нашим участковым врачом. Хочу записаться на прием, но опции "Запись на прием" - "Терапевт" выдают только фамилию участкового, а я хочу к тому, с кем заключила договор. Когда обновиться программа записи на прием по Интернету?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! На теперішній час зв'язатися з лікарем, з яким Ви уклали декларацію, можна за контактним телефоном лікаря. Контактні телефони лікарів з часом будуть викладені на саійті у розділі "Пацієнтам" - "Свій лікар". Додатково інформуємо, що наразі медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій відсутнє у зв'язку з відсутністю договору між поліклінікою та НЗСУ. Укладені договори можна побачити на сайті НЗСУ - http://nszu.gov.ua/index-7.html Просимо вибачення за тимчасові незручності.
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 02 Липня 2018 року в 18:47
Инвалид 2 группы. Из дома не выхожу. Тромбофлебит. Раны на ногах. Прийти в поликлинику для заключения договора не могу. Как быть?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Наказом МОЗ №503 від 19.03.2018р. затверджено «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу». Відповідно до цього Порядку пацієнт або його законний представник має право обрати лікаря. У разі неможливості обрання лікаря пацієнт має право звернутися до НСЗУ або його територіальних органів за роз’ясненнями стосовно надавачів ПМД, та для забезпечення пацієнту можливості реалізувати його право на вибір лікаря. Відповідно до «Порядку надання первинної медичної допомоги», що затверджений наказом МОЗ №504 від 19.03.2018р., первинна медична допомога надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Виїзд лікаря додому не входить до Переліку послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою, оплату надання яких держава гарантує в межах програми медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік.
Елена Елена написав 01 Липня 2018 року в 12:33
Добрый день. Такая запись появилась после регистрации на сайте-"Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження." Полгода назад уже подходила в регистратуру поликлиники для электронной регистрации.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Запис з'явився правильно, і Вам треба підійти в реєстратуру поліклініки для підтвердження облікового запису.
Наталья Наталья написав 27 Червня 2018 року в 09:20
К кому по штатном расписанию относится фтизиатр, который принимает беременных два раза в месяц?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Лікар-фтизіатр не входить до штатного розпису поліклініки. Питання щодо лікаря можна з'ясувати в КЗОЗ "Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер №7", що знаходиться за адресою: просп. Московський, 197, м. Харків, 61037
Наталья Наталья написав 25 Червня 2018 року в 17:25
Подскажите, к врачу, с которым я хочу подписать декларацию уже все места заняты. Как я могу узнать когда освободится место у врача? (переезд, смерть и т.д.)
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Дізнатися про вільні місця у лакаря-терапевта для підписання декларації можна тільки при особистому контакті з лікарем або за контактним телефоном лікаря.
Татьяна Татьяна написав 22 Червня 2018 року в 19:33
Врач Бойко принимает?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Лікар-гінеколог працює. Графік лікаря можна побачити у розділі ПАЦІЄНТАМ - Графік роботи лікарів за адресою - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=819
Анна Анна написав 19 Червня 2018 року в 13:58
Добрый день! Нахожусь на 9 нед беременности, по прописке другая поликлиника, но по месту жительства планирую у вас становится на учет. Напишите порядок действий. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! Для вирішення Вашого питання Вам слід зателефонувати або звернутися до нашої жіночої консультації http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=770
Яна Яна написав 19 Червня 2018 року в 13:37
Добрый день! Возникла необходимость обратится к хирургу на перевязку. Пришла в регистратуру, чтобы зарегистрироваться. Живу я не по месту прописки. Ранее я заключила декларацию с терапевтом из поликлиники №6. Но регистрировать меня отказались, сказали, что эта поликлиника не по месту моей прописки. Я обратилась к терапевту, с которым подписала декларацию. Мне сказали, что я должна буду писать заявление на обслуживания у этого доктора! На сайте Минздрава написано, что я могу выбрать врача независимо от места проживания и регистрации, и с тех пор, как я заключаю декларацию, на меня поступает финансирование в вашу поликлинику. Почему же я не могу зарегистрироваться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Яно! По-перше, наказ МОЗ від 19.03.2018р. №504 "Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги" набирає чинності з 01 липня 2018 року. Поки що усі лікарі-терапевти закріплені за відповідними ділянками обслуговування. По-друге, підписання декларації з лікарем-терпевтом, тобто з лікарем первинної медичної допомоги, ні яким чином не повязане з обслуговуванням пацієнтів вузькими спеціалістами.
Elena Elena написав 08 Червня 2018 року в 13:17
Записалась на 13-00 на 8.06 к терапевту на прием. Прихожу ко времени, а передо мной дверь закрывает медсестра - "Какой еще прием? Врач в отпуске с сегодняшнего дня". И как это понимать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! На сайті, у розділі ПАЦІЄНТАМ - Порядок запису на прийом, є повідомлення - "Шановні відвідувачі та пацієнти! В графіках прийому лікарів можливі зміни. Перед тим, як обрати лікаря і звернутися на прийом, уточнюйте інформацію про роботу відповідного лікаря у реєстратурі за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90." http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=928 Будьте уважні. Вибачте за спричинені незручності.
Вячеслав Вячеслав написав 08 Червня 2018 року в 10:53
Здравствуйте. Подскажите, прийом анализов на кал яйца глист работает по субботам?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вячеславе! Клініко-діагностична лабораторія поліклініки працює з понеділка до суботи.
Алина Алина написав 07 Червня 2018 року в 14:53
Подскажите, если по прописки у меня другая поликлиника, могу ли я обратится к вам? Интересует врач-офтальмолог.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Аліно! Обслуговування населення здійснюється за пісцем реєстрації або за місцем постійного проживання. На теперішній час відбувається компанія підписання декларацій з лікарями. Якщо Ви постійно проживаєте за районом обслуговування поліклініки, то можете укласти декларацію з лікарем-терапевтом нашої поліклініки. При зверненні до вузького спеціаліста (лікаря-офтальмолога), Ви маєте повідомити місце своєї реєстрації.
Маргарита Маргарита написав 07 Червня 2018 року в 14:53
Здраствуйте, проживаю по Проспекту Юбилейный 94. Хотела бы узнать, кто гинеколог московского района?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Маргарито! Зайдіть за адресою ПАЦІЄНТАМ - Ділянки обслуговування - http://6pol.city.kharkov.ua/wp-content/uploads/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%B0%D0%BA%D1%83%D1%88%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2.pdf
Алина Алина написав 07 Червня 2018 року в 11:56
Здравствуйте я живу в студенческом общежитии 48/1 на проспекте Юбилейном но уже не являюсь студенткой скажите я могу в вашей поликлинике обратится к гинекологу?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Аліно! Поліклініка не обслуговує адресу: проспект Юбилейний, 48/1.
Владимир Владимир написав 05 Червня 2018 року в 12:46
При регистрации не получаю на свой G-mail письмо для активации. Что я делаю не так? Почту просматриваю "всё". Наверное, надо звонить администратору и решать вопрос on-line?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Уважно читайте порядок реєстрації через сайт у розділі Питання-Відповіді http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=4276. Якщо не прийшло повідомлення про підтвердження електронної пошти, перевіряйте правильність заповнення усіх розділів. У разі виникнення питань, які Ви не можете вирішити самостійно, приходьте до полілкніки.
Анна Анна написав 04 Червня 2018 року в 16:24
Я не могу дозвониться ни по одному из номеров телефона! 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 Ув. Администратор, прошу повлиять на работников информации, чтобы они не игнорировали звонки.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В поліклініці працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. При дозвоні, якщо реєстратор зайнятий, Вам пропонують зачекати відповіді реєстратора. Також можна скористатися кабінетом пацієнта при реєстрації через сайт.