Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 216.73.216.125.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
327 записів
Анна Анна написав 03 Жовтня 2018 року в 13:16
Добрый день! Можно фамилию зав терапевтического отделения? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В поліклініці декілька терапевтичних відділень. В.о. завідувача першим терапевтичним відділенням - Серединская С.Л., в.о. завідувача другим терапевтичним відділенням - Чичкова М.Г., в.о. завідувача третім терапевтичним відділенням - Бобрусь О.Л., завідувач четвертим терапевтичним відділенням - Барибан Т.А., завідувач п'ятим терапевтичним відділенням - Калашник В.Ю., завідувач шостим терапевтичним відділенням - Микляева Л.В.
Олена Олена написав 01 Жовтня 2018 року в 11:32
З трьох телефонів реєстратури жоден не відповідає протягом дня. Сторінка сайту для запису на прийом не працює. Як, скажіть будь ласка, я маю записатись на прийом до лікаря?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! Дійсно, у зв’язку з оновленням сайту, а саме особистого кабінету пацієнта, на деякий час реєстрація та запис на прийом до лікаря призупинені. Оскільки запис до лікаря через сайт призупинено, збільшелося навантаження на реєстраторів. Записатися можна через телефони та безпосередньо реєстратуру поліклініки. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Светлана Светлана написав 23 Вересня 2018 року в 16:00
Добрый день, как можно взять результат флюрографии, если еще не была подписана декларация с врачом. К кому можно обратиться? Может есть какие то функции на сайте, что бы была возможность скачать свои данные и самому распечатать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Інформація про стан здоров'я, відповідно до законодавства України, підпадають під категорію конфіденційної, тому через сайт таку інформацію отримати не можливо. Результати будь-яких аналізів та обслідувань знаходяться у дільничного терапевта.
Светлана Светлана написав 03 Вересня 2018 року в 19:58
Добрый вечер. При осуществлении записи на приём к узкопрофильному специалисту в регистратуре мне объяснили, что нужно написать заявление терапевту(я поняла, что декларацию). Но на данный момент я не определилась с выбором терапевта. 1)Будет ли меня лечить узкопрофильный специалист без подписания декларации с терапевтом, или я вынуждена подписывать декларацию у терапевта принудительно для того, чтобы меня принял нужный мне узкопрофильный специалист? 2) Моя работа связана с длительными командировками: смогу ли я обратится за больничным к терапевту в другом городе Харьковской области, если находясь в командировке заболею там?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлана! Якщо Ви проживаєте не за місцем реєстрації і хочете звернутися до поліклініки не за місцем своєї реєстрації, то Вам слід звернутися до керівника закладу охорони здоров’я з письмовою заявою про поставлення Вас на медичний облік або забезпечення можливості разового отримання медичної допомоги. Це не яким чином не пов'язано з вибором лікаря та підписання декларації. Пацієнт, який не обрав лікаря, має право отримати безперервну та безоплатну медичну допомогу у державних і комунальних закладах охорони здоров’я, якщо перебуває у невідкладному стані.
Анастасія Анастасія написав 15 Серпня 2018 року в 14:47
Доброго дня. В мене наступна ситуація: Зареєструвала родича у власному кабінеті, всі данні підтверджені, але до лікаря з яким підписали декларацію записатися неможливо. У вікні з переліком лікарів не випадає жодного лікаря. Таким чином реєстрація була марною та треба все одно записуватися на прийом до лікаря через реєстратуру?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анастасіє! На теперішній час зв'язатися з лікарем, з яким Ви уклали декларацію, можна за контактним телефоном лікаря. Контактні телефони лікарів викладені на саійті у розділі "Пацієнтам" - "Свій лікар". Також інформуємо, що наразі медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій відсутнє у зв'язку з відсутністю договору між поліклінікою та НЗСУ. У зв'язку з цим, у списку немає лікаря з яким Ви підписали декларацію. Укладені договори можна побачити на сайті НЗСУ - http://nszu.gov.ua/index-7.html Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дмитрий Дмитрий написав 15 Серпня 2018 року в 11:45
Добрый день. Скажите пожалуйста как окончательно зарегистрироваться в вашей электронной системе? Выбрали врача и составили декларацию в апреле. В июле пришел на прием, меня в электронной системе нет, а жена есть, сходил на второй этаж внесли. Теперь жена хотела записаться к доктору, а ей подтвердиться необходимо!!!! Так мы ж приходили подтвердить и в регистратуру и на 2ой этаж. Куда пропала подтвержденная запись?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Укладення Декларації з лікарем ніяким чином не стосується реєстрації через сайт поліклініки. Для реєстрації Вам потрібно зайти в розділ ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповіді і прочитати Порядок реєстрації через сайт. Якщо Ви вже виконали певні вимоги щодо реєстрації, або у Вас виникли труднощі щодо реєстрації, просимо завітати до поліклініки для вирішення питань.
Михаил Михаил написав 30 Липня 2018 року в 20:32
Здравствуйте! Хотел узнать можно ли еще заключить декларацию с Павленко Людмилой Николаевной?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Михайло! Інформацію щодо укладення декларацій можна дізнатися безпосередньо у самого лікаря.
Ирина Ирина написав 27 Липня 2018 року в 11:59
Добрый день. Какой гинеколог принимает по адресу Салтовкое шоссе 258? Лет 10 назад это был врач в другой поликлиники за Московским проспектом. Хочу снова к нему попасть.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Питання щодо роботи лікарів Ви можете задати за телефоном жіночої консультації, що викладений на сайті - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=770 або в реєстратурі поліклініки, як безпосередньо так і за телефонами.
Віталій Віталій написав 12 Липня 2018 року в 07:34
Доброго дня! Декларацію з лікарем підписано вже давно, але в кабінеті досі висить напис, що мої дані не підтверджені і треба з'явитися до поліклініки з паспортом. Як це розуміти? Навіщо тоді здавалися копії паспорта?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Віталію! Підписання декларації ні яким чином не пов'язане з реєстрацією на сайті.
Елена Елена написав 10 Липня 2018 року в 13:18
Добрый день! Наш врач (27 поликлиника), к которому мы обратились по поводу оформления медицинской справки для получения студенческой визы, сказал, что такие документы оформляются и выдаются только у Вас (6 поликлиника). Так ли это? Если, да, то что нам для этого необходимо? Спасибо большое!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! У 2002 році було скасовано наказ, що затверджував форму та Порядок видачі медичної довідки про стан здоров'я громадян України, які виїжджають за кордон. Комісію було розформовано. Наразі поліклініка не проводить медичні огляди для отримання візи.
Ирина Ирина написав 02 Липня 2018 року в 19:03
Я подписала договор с терапевтом, который не является нашим участковым врачом. Хочу записаться на прием, но опции "Запись на прием" - "Терапевт" выдают только фамилию участкового, а я хочу к тому, с кем заключила договор. Когда обновиться программа записи на прием по Интернету?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! На теперішній час зв'язатися з лікарем, з яким Ви уклали декларацію, можна за контактним телефоном лікаря. Контактні телефони лікарів з часом будуть викладені на саійті у розділі "Пацієнтам" - "Свій лікар". Додатково інформуємо, що наразі медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій відсутнє у зв'язку з відсутністю договору між поліклінікою та НЗСУ. Укладені договори можна побачити на сайті НЗСУ - http://nszu.gov.ua/index-7.html Просимо вибачення за тимчасові незручності.
АЛЕКСАНДР АЛЕКСАНДР написав 02 Липня 2018 року в 18:47
Инвалид 2 группы. Из дома не выхожу. Тромбофлебит. Раны на ногах. Прийти в поликлинику для заключения договора не могу. Как быть?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Наказом МОЗ №503 від 19.03.2018р. затверджено «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу». Відповідно до цього Порядку пацієнт або його законний представник має право обрати лікаря. У разі неможливості обрання лікаря пацієнт має право звернутися до НСЗУ або його територіальних органів за роз’ясненнями стосовно надавачів ПМД, та для забезпечення пацієнту можливості реалізувати його право на вибір лікаря. Відповідно до «Порядку надання первинної медичної допомоги», що затверджений наказом МОЗ №504 від 19.03.2018р., первинна медична допомога надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Виїзд лікаря додому не входить до Переліку послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою, оплату надання яких держава гарантує в межах програми медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік.
Елена Елена написав 01 Липня 2018 року в 12:33
Добрый день. Такая запись появилась после регистрации на сайте-"Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження." Полгода назад уже подходила в регистратуру поликлиники для электронной регистрации.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Запис з'явився правильно, і Вам треба підійти в реєстратуру поліклініки для підтвердження облікового запису.
Наталья Наталья написав 27 Червня 2018 року в 09:20
К кому по штатном расписанию относится фтизиатр, который принимает беременных два раза в месяц?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Лікар-фтизіатр не входить до штатного розпису поліклініки. Питання щодо лікаря можна з'ясувати в КЗОЗ "Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер №7", що знаходиться за адресою: просп. Московський, 197, м. Харків, 61037
Наталья Наталья написав 25 Червня 2018 року в 17:25
Подскажите, к врачу, с которым я хочу подписать декларацию уже все места заняты. Как я могу узнать когда освободится место у врача? (переезд, смерть и т.д.)
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Дізнатися про вільні місця у лакаря-терапевта для підписання декларації можна тільки при особистому контакті з лікарем або за контактним телефоном лікаря.
Татьяна Татьяна написав 22 Червня 2018 року в 19:33
Врач Бойко принимает?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Лікар-гінеколог працює. Графік лікаря можна побачити у розділі ПАЦІЄНТАМ - Графік роботи лікарів за адресою - http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=819
Анна Анна написав 19 Червня 2018 року в 13:58
Добрый день! Нахожусь на 9 нед беременности, по прописке другая поликлиника, но по месту жительства планирую у вас становится на учет. Напишите порядок действий. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! Для вирішення Вашого питання Вам слід зателефонувати або звернутися до нашої жіночої консультації http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=770
Яна Яна написав 19 Червня 2018 року в 13:37
Добрый день! Возникла необходимость обратится к хирургу на перевязку. Пришла в регистратуру, чтобы зарегистрироваться. Живу я не по месту прописки. Ранее я заключила декларацию с терапевтом из поликлиники №6. Но регистрировать меня отказались, сказали, что эта поликлиника не по месту моей прописки. Я обратилась к терапевту, с которым подписала декларацию. Мне сказали, что я должна буду писать заявление на обслуживания у этого доктора! На сайте Минздрава написано, что я могу выбрать врача независимо от места проживания и регистрации, и с тех пор, как я заключаю декларацию, на меня поступает финансирование в вашу поликлинику. Почему же я не могу зарегистрироваться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Яно! По-перше, наказ МОЗ від 19.03.2018р. №504 "Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги" набирає чинності з 01 липня 2018 року. Поки що усі лікарі-терапевти закріплені за відповідними ділянками обслуговування. По-друге, підписання декларації з лікарем-терпевтом, тобто з лікарем первинної медичної допомоги, ні яким чином не повязане з обслуговуванням пацієнтів вузькими спеціалістами.
Elena Elena написав 08 Червня 2018 року в 13:17
Записалась на 13-00 на 8.06 к терапевту на прием. Прихожу ко времени, а передо мной дверь закрывает медсестра - "Какой еще прием? Врач в отпуске с сегодняшнего дня". И как это понимать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! На сайті, у розділі ПАЦІЄНТАМ - Порядок запису на прийом, є повідомлення - "Шановні відвідувачі та пацієнти! В графіках прийому лікарів можливі зміни. Перед тим, як обрати лікаря і звернутися на прийом, уточнюйте інформацію про роботу відповідного лікаря у реєстратурі за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90." http://6pol.city.kharkov.ua/?page_id=928 Будьте уважні. Вибачте за спричинені незручності.
Вячеслав Вячеслав написав 08 Червня 2018 року в 10:53
Здравствуйте. Подскажите, прийом анализов на кал яйца глист работает по субботам?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Вячеславе! Клініко-діагностична лабораторія поліклініки працює з понеділка до суботи.