Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 18.227.46.202.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
318 записів
Марія Марія написав 06 Грудня 2024 року в 13:08
Добрий день. Важкохвора пацієнтка проходить хіміотерапевтичне лікування в Харківському ОЦО. Періодично потрібно проходити дослідження на печінкові та ниркові проби (АЛТ, АСТ, білірубін, креатинін, сечовина, глюкоза крові) для контролю роботи органів. Чи можна здати такі аналізи в поліклініці? Направлення може надати сімейний лікар (їздити в ОЦО пацієнтці важко за направленнями)? Буду вдячна за відповідь
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Маріє! В нашій поліклініці робиться дуже багато різноманітних аналізів за програмою медичних гарантій, тобто безоплатно. Для вирішення Вашого питання, потрібно звернутися до Вашого лікаря, з яким укладено декларацію.
Вікторія Вікторія написав 28 Жовтня 2024 року в 11:39
Добрий день! Як працює флюрографічний кабінет? Чи потрібно мати направлення?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Вікторіє! Флюорографічний кабінет розташований на першому поверсі поліклініки і працює за графіком роботи поліклініки. З собою обов'язково треба мати електронне направлення від лікаря.
Катя Катя написав 28 Серпня 2024 року в 18:36
Здравствуйте уважаемое руоководство. Подскажите пожалуйста как самомому из дома можна записаться к врау гастроентерологу, на две недели нет доступных мест. Ест возможность сделать чтоб была доступна зпись, чтоб было видно дату запесей, чтоб можно было записываться из дома. Буду Вам благодарна. Заранее спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! Медична інформаційна система Хелсі налаштована у такий спосіб, що пацієнт може побачити запис тільки на два тижні. Більш ніж на два тижні можна записатися тільки в реєстратурі поліклініки. Таке налаштування Хелсі не залежить від нашого закладу. Вибачте за незручності.
Ольга Ольга написав 23 Серпня 2024 року в 17:29
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є у поліклініці МРТ? Де можна зробити це безкоштовно? Невролог виписав направлення на платну процедуру, але я читала, що МРТ входить до переліку безкоштовних послуг із НСЗУ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Ольго! На безоплатну допомогу має бути електронне направлення. У поліклініці МРТ немає. Можете подивитися адреси медичних закладів в Хелсі. Ось один з них https://helsi.me/doctor/a6a5ed84-a14c-45eb-86fd-4a8eeb9006b2
Андрій Андрій написав 02 Серпня 2024 року в 21:08
Добрий день! Чи є в поліклініці ліфт для людей, які пагано рухаються?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Андрію! В поліклініці є два ліфта для людей, яким важко пересуватися.
Ольга Ольга написав 21 Червня 2024 року в 15:10
Добридень! Скажіть, будь ласка, чи є в поліклініці уролог і як потрапити до нього?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Ольго! В поліклініці працюють лікарі-урологи. Треба отримати направлення від свого сімейного лікаря і записатися на прийом до уролога в медичній системі Хелсі. Додатково повідомляємо, що інформацію про лікарів лікувальних закладів можна побачити в системі Хелсі https://helsi.me/
Катя Катя написав 13 Червня 2024 року в 21:20
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста сколько по времени дейтвует электронное направление? Если я возьму в ближайшее время, то оно будет действотать в октябре этого года? Хочу у терапевта сразу взять все направления которые мне необходимы для прохождения группы. Мне нужно будет в ситенко направление, в консультативную поликлинику которая на територии 15 больницы, в генитичиский центр. Чтоб каждый месяц не ходить и не брать по одному направлению, планирую взять все направления на следующий недели. Спаибо за понимание.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! Електронне направлення діє рік, але до першого звернення до лікаря.
Тетяна Тетяна написав 10 Червня 2024 року в 08:56
Добрий день! Не працюють телефони реєстратури вже три дні. Якщо вони змінилися, то напишіть, будь ласка, на сайті.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Тетяно! Телефону реєстратури не змінилися. Був короткочасний збій але наразі працюють.
Євген Євген написав 10 Червня 2024 року в 00:07
Добрий день, Підкажіть, будь ласка, як я можу підписати договір з сімейним лікарем у Вашій лікарні (Бо в мене досі нема сімейного лікаря)? Мені дуже порадили зробити це саме у Вас бо у Вас чудові лікарі-терапевти. Дуже дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Євгене! Вам потрібно звернутися до реєстратури і дізнатися, які лікарі-терапевти або сімейні лікарі, укладають декларації. Дякуємо, що обрали нашу поліклініку!
Оксана Оксана написав 03 Червня 2024 року в 13:58
Добрый день. Подскажите пожалуйста по анализам крови. Сдавала 28.05.24г. Результаты пришли не все. Сказали, крайний день 01.06.24. У меня операция 05.06.24, результатов нет. Литовкина Оксана Юрьевна Заранее спасибо
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Оксано! Щодо термінів отримання аналізів треба звернутися до Вашого сімейного лікаря або лікаря, який Вам виписував направлення. У кожного аналізу різний час проведення дослідження.
Ірина Ірина написав 30 Січня 2024 року в 16:53
Прошу збільшити часи прийому аналізів крові з 9.00 до 11.00, щоб не створювати шалений ажиотаж, зайняття черги о 6.30.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Ірино! Ваше питання розглянуто і повідомляємо, що аналізи у поліклініці приймають з 8.00 до 11.00.
Ірина Ірина написав 19 Січня 2024 року в 11:45
Підкажіть будь ласка, як дізнатись, які лікарі стоматологи приймають (прізвище) в яких кабінетах, як можно записатись до лікаря стоматолога? На сайті цих даних немає, окрім прейскуранту за дані посуги.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Ірино! Лікарі-стоматологі надають без оплатно тільки ургентну допомогу. Щодо планового лікування, то відповідно до прайсу, що викладений на сайті. Через МІС Хелсі можна знайти заклад і подивитися, які лікарі ведуть прийом, але ця функція наразі в Хелсі не працює. Чекаємо виправлення. Просимо вибачення за незручності.
Катя Катя написав 05 Грудня 2023 року в 21:46
Підкажіть будьласка якщо ви звісно знаеєте, я отримала електронне направлення на Компьютерну томографію, мені потрібно робити з контрастом, я декілька разів телефонувала у клініку, щоб правильно записатися. Перший раз мені сказали, що я повинна підійти до лікаря і щоб вона виправила на контрас, але раніше мені не робили с контрастом, я підійшла до лікаря мені виправили, 5 грудня поїхала записуватися у облосну лікарню, мене записали, але перед цим мене не попередили що контраст повинен оплачувати пацієнт. Там не тільки контрас, а ще для чогось памперсні піленки, натрій хлорид, простирадло одноразове. Скажіть будь ласка це так і є? На самій лікарні є лейба НСЗУ. Як я можу узнати, чи повинен паціент оплачувати цю услугу. Мені дали дуже великий список, що потрібно купувати. Буду Вам дуже вдячна за допомогу. Дякую за позуміння.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! В поліклініці не надають послуги з компьютерної томографії. За усіма питаннями щодо організації надання такої послуги, треба звертатися безпосередньо до лікарів, які надають послуги компьютерної томографії.
Олена Олена написав 24 Листопада 2023 року в 15:59
Добрий день, я донька вашої дуже хворої пацієнтки Єфремової Надії. Я збираюсь приїхати та допомогти вам в лікуванні моєї матері. Як ви знаєте, вона багато разів відмовлялася від лікування в лікарні, яке ви їй призначили. Я вас прошу відправити мені заключення вашого огляду і приблизному діагнозі, щоби я змогла предоставити як документ для поїздки з ціллю догляду за хворою матірʼю та додайте, що якщо мама не буде лікуватися то є загроза смерті. Чекаю будь-ласка як можна швидше. В понеділок або максимум у вівторок. Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Олено! Для вирішення Вашого питання, Вам треба звернутися з офіціним листом до директора поліклініки. З листом Ви маєте надати підтверджуючі, відповідно до законодавства завірені документи.
Александр Ильич Александр Ильич написав 21 Листопада 2023 року в 09:51
Почему нет возможности записаться к врачу через Helsi? Все ваши врачи принимают по живой очереди. И не говорите что запись на три недели вперед, потому и не активные окна в Helsi. В регистратуре можно записаться к врачу сегодня на завтра, а в программе нет. Почему? Почему я должен сидеть в живой очереди возле потенциального больного и еще больше заражаться.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Олександре! Ми візьмемо до уваги Ваші зауваження щодо зміни принципу запису до лікарів. Хочемо наголосити, що не усі лікарі працюють за живою чергою, а наразі тільки терапевти. Вибачте за спричинені незручності. Якщо у Вас є пропозиції або побажання щодо роботи поліклініки, Ви можете звернутися до відповідного медичного директора.
Ірина Ірина написав 07 Листопада 2023 року в 10:29
Підкажіть будь ласка як можно записатися до вузьких спеціалістів. Місяць не можливо знайти вільні місця до невролога, гастроентеролога, офтальмолога. Коректно працює програма? Чи краще записуватися у адміністратора в поліклініці?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Ірино! Програма Хелсі (https://helsi.me/) працює. Запис відбувається як онлайн, так і в реєстратурі поліклініки. Записатися можна після отримання направлення від лікаря-терапевта або лікаря загальної практики-сімейної медицини (лікар з яким укладено декларацію). В поліклініці ведуть прийом 4 лікаря-невропатолога.
Александр Александр написав 25 Жовтня 2023 року в 15:21
Добрый день. Подскажите работает ли сейчас программа «ДОСТУПНІ ЛІКИ». Какие врачи могут это сделать.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Олександре! Програма «ДОСТУПНІ ЛІКИ» працює. Для отримання більшої інформації Вам потрібно звернутия до свого лікаря, з ким укладено декларацію
Катя Катя написав 21 Вересня 2023 року в 17:21
Здравствуйте. Подскажите как мне быть в данной ситуации. Я инвалид лежала в 18 больнице, лечения проходила по головным болям головокружениям. В день выписки 15 сентября у меня резко скрутило спину, боль очень сильная нестерпимая, пронизывающая,стреляющая, боль до слез, я не могла сама дойти до кровати. Женщина по палате помогла мне дойти и бегом побежала за врачем. Но врач не пришла. Как мне теперь быть? Пока спасаюсь нимелган, диклобер и мидокалм уколы. К невропатологу попаду только в октябре. Облигчения у меня пока особо нет. Подскажите я могу повторно попросить направление только уже не в 18 больницу. Я еле хожу. Могу ли я попросить направление в обдасную больницу, или в студенчискую. Заранее благодарю. Спасибо за понимание.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добоий день, пані Катерино! Для вирішення Вашого питання, Вам треба зв'язатися зі своїм лікарем, з ким укладено декларацію.
Лана Лана написав 19 Вересня 2023 року в 15:12
Прошу администрацию обратить внимание на данный отзыв. Факты и впечатления 18 сентября 2023. КАБИНЕТ 66, кардиолог Хромыхин А.А., профессионал и внимательный человек. Такие врачи – редкость. Спасибо ему! Регистратор МАРКОВА Алёна по-доброму, по-человечески помогла больному понять, что ему делать и куда идти, а ПАВЛЕНКО Людмила Николаевна организовала ЭКГ, благодарим обеих!
Елена Елена написав 20 Червня 2023 року в 17:46
Добрый день. Подскажите, пожалуйста какие врачи принимают декларацию. На Гарячей линии Минздрава сказали, что есть врачи, у которых есть свободные места. Я 35 лет обслуживалась в этой поликлинике и не моя вина, что врач уволилась.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пані Олено! Ви можете укласти декларацію з лікарем-терапевтом у ннашому закладі. Перелік лікарів для укладення декларації можна побачити за посиланням. - https://6pol.city.kharkov.ua/pro-pereukladennya-deklaraczij-z-likarem/