Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 216.73.216.125.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
327 записів
Елена Елена написав 02 Жовтня 2019 року в 09:37
Здравствуйте. Записались на прием к врачам, как осуществить это, человеку с ампутированной ногой! Кресло - каталку предоставляете?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Ви зазначили, що записалися на прийом до лікаря. І не зрозуміле поставлене запитання - "Як це здійснити?" Що здійснити? Якщо Ви мали на увазі відвідування лікаря, то це питання вирішується з лікарем. Якщо питання у складності пересування, то на вході до поліклініки встановлений пандус для пацієнтів, які пересуваються у візках.
Светлана Светлана написав 30 Вересня 2019 року в 10:07
Добрый день. Вопрос: Если я записалась на прием онлайн на определенное время ДИСТАНЦИОННО, что это значит? Я понимаю, что кто-то из нас звонит в это время один другому. Объясните, будь ласка, кто звонит и когда? Если все не так, то как правильно?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Якщо Ви записуєтеся на прийом до лікаря дистанційно (через сайт) на певний час, то це і значит, що Ви записалися до лікаря на прийом на певний час. Інші питання, щодо телефонування один одному, просимо уточнити. Що Ви мали на увазі?
Тетяна Тетяна написав 08 Серпня 2019 року в 12:14
Доброго дня! Потрібно пройти медогляд для отримання прав водія. Куди звернутися? Яка оплата? На сторінці http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8f%d0%b4%d0%be%d0%ba-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d0%be%d0%b3%d0%bb%d1%8f%d0%b4%d1%96%d0%b2/ потрібної інформації не має.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Для отримання повної інформації про проходження медичного огляду для отримання прав водія, Вам треба звернутися до кабінету №14А.
Ірина Ірина написав 16 Липня 2019 року в 19:53
Доброго дня! Де на сайті полікліники можно знайти перелік залишків ліків та медичних виробів, який відповідно до чинного законодавства має бути оприлюдений?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Інформацію, що Вас цікавить, можна побачити на сайті поліклініки у розділі "ПРО НАС" - "Наша діяльність".
Наталья Наталья написав 04 Липня 2019 року в 09:21
как принимает врач онколог в субботу 6.07.19??? и такой анализ как биохимия возможно ли здать в поликлинике,если да,то в каком кабинете и надо ли направление врача?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Графік роботи лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Графік прийому лікарів". Перелік аналізів, що проводить лабораторія також є на сайті http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%be-%d0%bd%d0%b0%d1%81/%d0%bf%d1%96%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%b4%d1%96%d0%bb%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%b8/%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%be-%d0%b4%d1%96%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80%d1%96%d1%8f-%d0%ba%d0%b4/ Також повідомляємо, що до усіх вузьких спеціалістів треба направлення Вашого лікаря, з яким було укладено декларацію.
Анна Анна написав 22 Червня 2019 року в 12:02
Здравствуйте, подскажите, к любому невропатологу можно записаться или они принимают по участкам? Как определить, кто наш невропатолог? И нужно ли направление брать к нему? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! Усі лікарі-спеціалісти приймають за направленням лікаря-терапевта або сімейного лікаря, з яким у Вас укладено декларацію. На сайті поліклініки викладено ділянки обслуговування вузькими спеціалістами у розділі "ПАЦІЄНТАМ". Також повідомляємо, що для отримання інформації зателефонувати можна до реєстратури за багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90.
Анна Анна написав 20 Червня 2019 року в 16:48
Добрый день! Где можно посмотреть график работы терапевтов? Дозвонится в регестратуру невозможно!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! Графіки роботи лікарів викладені на сайті у розділі "ПАЦІЄНТАМ" або перейдіть за посиланням http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b9%d0%be%d0%bc%d1%83/. Також повідомляємо, що зателефонувати можна до реєстратури за багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90.
Виктория Виктория написав 18 Червня 2019 року в 09:47
Здравствуйте. Невозможно дозвониться к Вам. Как узнать какой хирург стоматолог сегодня на первой смене?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Інформація щодо стоматологічного відділення викладено на сайті поліклініки у розділі "ПРО НАС" - "Відділення" (Посилання) Також зателефонувати можна до реєстратури за багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90.>
Dmitry Dmitry написав 17 Червня 2019 року в 11:33
Можно ли будет переоформить договор с другим доктором при необходимости?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Так. Ви можете за необхідністю переукласти декларацію з іншим лікарем, якщо лікар не набрав відповідну кількість пацієнтів.
Марина Марина написав 12 Червня 2019 року в 16:21
Добрый день! Подскажите, пожалуйста,как изменить номер мобильного телефона в профиле?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Треба зайти на сайт поліклініки до свого особистого кабінету, розділу Мій профіль - Дані входу до особистого кабінету, але це відбудеться тільки у профілі. Якщо Ви хочете змінити телефон у декларації, то цей телефон змінити може тільки Ваш лікар.
Дарья Дарья написав 11 Червня 2019 року в 18:42
Здравствуйте. Что делать в ситуации, когда не удаётся найти результаты флюорографии ни в кабинете участкового, ни в 14/15 кабинете. Где хранятся результаты без указания фамилии врача?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Дарино! У випадку, якщо Ви не прописані у районі обслуговування поліклініки і не уклали декларацію з лікарем, результати флюорографічного обстеження можуть певний час зберігатися у кабінеті №9. Якщо Ви прописані у районі обслуговування поліклініки, результати можуть зназодитися у лікаря, який обслуговував/обслуговує певну дільницю. Якщо Ви уклали декларацію з лікарем, результати можуть знаходитися у Вашого лікаря.
Наталія Наталія написав 31 Травня 2019 року в 08:05
Добрый день. Если я не подписала ни с каким врачом декларацию, имею ли я права вызвать врача на дом?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! На Ваше питання повідомляємо, що питання виклику лікаря додому вирішується безпосередньо з лікарем. Більш детельно на нашому сайті - "Питання виклику лікаря додому".
Оксана Оксана написав 13 Травня 2019 року в 15:24
Добрий день. Чи приймає в поліклініці №6 лікар-дерматолог? Якщо ні, то куди можна звернутися? Сімейний лікар - терапевт поліклініки №6.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Оксано! В поліклініці лікара-дерматовенеролога немає. Профільний лікувальний заклад, що обслуговує Московський район - Комунальне некомерційне підприємство "Міський шкірно-венерологічний диспансер № 2" Харківської міської ради - вул. Івана Камишева, 8 (http://medical.city.kharkov.ua/ua/kom-zakladi/komunalnyj-zaklad-ohorony-zdorovya-miskyj-shkirno-venerolohichnyj-dyspanser-2). Про інші профільні заклади можна побачити інформацію на сайті Департаменту охорони здоров'я Харківської міської ради - (http://medical.city.kharkov.ua/ua/miska-merezha/komunalni-zaklady).
Светлана Светлана написав 05 Травня 2019 року в 08:19
Дзысь Ю.А. в тарифном отпуске. К какому врачу -терапевту можно записаться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Лікаря Дзись Ю.О. заміняє Пасько О.Г. Більше інформації про графіки лікарів можна отримати у реєстратурі поліклініки за багатоканальними телефонами 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90.
Олександра Олександра написав 22 Квітня 2019 року в 15:41
Добрый день! Я хочу подписать декларацию с врачом-терапевтом вашей поликлиники. Где я могу получить информацию, с каким врачом можно ее подписать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олександро! Інформація про лікарів, а також контактні телефони викладено на сайті у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар".
Елена Елена написав 16 Квітня 2019 року в 01:29
Здравствуйте, столкнулась с проблемой регистрации. Я в электронной системе зарегистрирована в № 11 поликлинике, на прием записываюсь по электронной системе. Сейчас хотела зарегистрировать (электронно) своего отца (у которого нет компьютера) он стоит на учете в №6 поликлинике. Пыталась зарегистрировать на свой электронный адрес и ввести на свой телефон безуспешно, отвечает компьютер- что уже електр. адрес и телефон используется. Договор с врачом заключен, декларация на руках. Как быть в этом случае?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Зверніть увагу на розділ ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповідь. Не можна створити два особистих кабінета на одну електронну пошту (E-mail) та на один номер телефону.
Анжела Анжела написав 11 Квітня 2019 року в 11:31
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как правильно поступить в такой ситуации: у меня нет харьковской прописки, но есть большое желание получать квалифицированную медицинскую помощь в вашем учреждении (2 года проживаю на 602-м микрорайоне). Могу ли я подписать договор и завести амбулаторную карту в поликлинике и какова процедура?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анжело! Вам треба обрати лікаря-терапевта і укласти з ним декларацію. Усі питання щодо підписання декларації вирішуються з лікарем.
Людмила Людмила написав 03 Квітня 2019 року в 19:29
Если пациент заключил декларацию с врачом в 6 поликлинике, но прописан в Индустриальном районе, должен он платить за открытие больничного и его продление? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Оформлення листків непрацездатності входить до переліку медичних послуг з надання первинної медичної допомоги і надається безоплатно. Але відповідно до законодавства, у разі вибору особою лікаря і лікувально-профілактичного закладу не за місцем проживання, листок непрацездатності видається за заявою особи, погодженої з головним лікарем обраного лікувально-профілактичного закладу.
Анна Анна написав 29 Березня 2019 року в 15:46
Звоню целый день, чтобы записаться на прием!Никто не берет трубку!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В реєстратурі поліклініки працюють п’ять вікон, де реєстратори поліклініки надають інформацію населенню та проводять запис хворих на прийом до лікарів одночасно безпосередньо і за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Також в поліклініці працює сайт (http://6pol.city.kharkov.ua/), через який можна записатися до лікаря та отримати інформацію про роботу закладу та прийому лікарів. Інформація на сайті, що має бути донесена до пацієнтів та відвідувачів поліклініки оновлюється кожного дня.
елена елена написав 29 Березня 2019 року в 14:34
Подскажите, пожалуйста, как узнать набрал ли доктор нужное количество пациентов и можно ли с ним заключить декларацию?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Дізнатися чи є у лікаря можливість укласти декларацію з пацієнтом, можливо безпосередньо у лікаря за телефоном. Номера телефонів лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.