Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.141.25.100.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
318 записів
Марина Марина написав 12 Червня 2019 року в 16:21
Добрый день! Подскажите, пожалуйста,как изменить номер мобильного телефона в профиле?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Треба зайти на сайт поліклініки до свого особистого кабінету, розділу Мій профіль - Дані входу до особистого кабінету, але це відбудеться тільки у профілі. Якщо Ви хочете змінити телефон у декларації, то цей телефон змінити може тільки Ваш лікар.
Дарья Дарья написав 11 Червня 2019 року в 18:42
Здравствуйте. Что делать в ситуации, когда не удаётся найти результаты флюорографии ни в кабинете участкового, ни в 14/15 кабинете. Где хранятся результаты без указания фамилии врача?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Дарино! У випадку, якщо Ви не прописані у районі обслуговування поліклініки і не уклали декларацію з лікарем, результати флюорографічного обстеження можуть певний час зберігатися у кабінеті №9. Якщо Ви прописані у районі обслуговування поліклініки, результати можуть зназодитися у лікаря, який обслуговував/обслуговує певну дільницю. Якщо Ви уклали декларацію з лікарем, результати можуть знаходитися у Вашого лікаря.
Наталія Наталія написав 31 Травня 2019 року в 08:05
Добрый день. Если я не подписала ни с каким врачом декларацию, имею ли я права вызвать врача на дом?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! На Ваше питання повідомляємо, що питання виклику лікаря додому вирішується безпосередньо з лікарем. Більш детельно на нашому сайті - "Питання виклику лікаря додому".
Оксана Оксана написав 13 Травня 2019 року в 15:24
Добрий день. Чи приймає в поліклініці №6 лікар-дерматолог? Якщо ні, то куди можна звернутися? Сімейний лікар - терапевт поліклініки №6.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Оксано! В поліклініці лікара-дерматовенеролога немає. Профільний лікувальний заклад, що обслуговує Московський район - Комунальне некомерційне підприємство "Міський шкірно-венерологічний диспансер № 2" Харківської міської ради - вул. Івана Камишева, 8 (http://medical.city.kharkov.ua/ua/kom-zakladi/komunalnyj-zaklad-ohorony-zdorovya-miskyj-shkirno-venerolohichnyj-dyspanser-2). Про інші профільні заклади можна побачити інформацію на сайті Департаменту охорони здоров'я Харківської міської ради - (http://medical.city.kharkov.ua/ua/miska-merezha/komunalni-zaklady).
Светлана Светлана написав 05 Травня 2019 року в 08:19
Дзысь Ю.А. в тарифном отпуске. К какому врачу -терапевту можно записаться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Лікаря Дзись Ю.О. заміняє Пасько О.Г. Більше інформації про графіки лікарів можна отримати у реєстратурі поліклініки за багатоканальними телефонами 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90.
Олександра Олександра написав 22 Квітня 2019 року в 15:41
Добрый день! Я хочу подписать декларацию с врачом-терапевтом вашей поликлиники. Где я могу получить информацию, с каким врачом можно ее подписать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олександро! Інформація про лікарів, а також контактні телефони викладено на сайті у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар".
Елена Елена написав 16 Квітня 2019 року в 01:29
Здравствуйте, столкнулась с проблемой регистрации. Я в электронной системе зарегистрирована в № 11 поликлинике, на прием записываюсь по электронной системе. Сейчас хотела зарегистрировать (электронно) своего отца (у которого нет компьютера) он стоит на учете в №6 поликлинике. Пыталась зарегистрировать на свой электронный адрес и ввести на свой телефон безуспешно, отвечает компьютер- что уже електр. адрес и телефон используется. Договор с врачом заключен, декларация на руках. Как быть в этом случае?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Зверніть увагу на розділ ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповідь. Не можна створити два особистих кабінета на одну електронну пошту (E-mail) та на один номер телефону.
Анжела Анжела написав 11 Квітня 2019 року в 11:31
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как правильно поступить в такой ситуации: у меня нет харьковской прописки, но есть большое желание получать квалифицированную медицинскую помощь в вашем учреждении (2 года проживаю на 602-м микрорайоне). Могу ли я подписать договор и завести амбулаторную карту в поликлинике и какова процедура?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анжело! Вам треба обрати лікаря-терапевта і укласти з ним декларацію. Усі питання щодо підписання декларації вирішуються з лікарем.
Людмила Людмила написав 03 Квітня 2019 року в 19:29
Если пациент заключил декларацию с врачом в 6 поликлинике, но прописан в Индустриальном районе, должен он платить за открытие больничного и его продление? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Оформлення листків непрацездатності входить до переліку медичних послуг з надання первинної медичної допомоги і надається безоплатно. Але відповідно до законодавства, у разі вибору особою лікаря і лікувально-профілактичного закладу не за місцем проживання, листок непрацездатності видається за заявою особи, погодженої з головним лікарем обраного лікувально-профілактичного закладу.
Анна Анна написав 29 Березня 2019 року в 15:46
Звоню целый день, чтобы записаться на прием!Никто не берет трубку!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В реєстратурі поліклініки працюють п’ять вікон, де реєстратори поліклініки надають інформацію населенню та проводять запис хворих на прийом до лікарів одночасно безпосередньо і за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Також в поліклініці працює сайт (http://6pol.city.kharkov.ua/), через який можна записатися до лікаря та отримати інформацію про роботу закладу та прийому лікарів. Інформація на сайті, що має бути донесена до пацієнтів та відвідувачів поліклініки оновлюється кожного дня.
елена елена написав 29 Березня 2019 року в 14:34
Подскажите, пожалуйста, как узнать набрал ли доктор нужное количество пациентов и можно ли с ним заключить декларацию?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Дізнатися чи є у лікаря можливість укласти декларацію з пацієнтом, можливо безпосередньо у лікаря за телефоном. Номера телефонів лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Ирина Ирина написав 20 Березня 2019 року в 12:22
Электронная запись - это очень удобно, пользовалась неоднократно, спасибо. Но вот столкнулась с какой проблемой. Я диабетик и каждый месяц хожу к эндокринологу за рецептом на инсулин. Так как инсулин выдается на текущий месяц, все стараются прийти к врачу в начале месяца. Электронная запись открывается на 14 дней. Вот сегодня, 20.03, открылось 02.04. Мест нет, все красное. А в регистратуре записывают дальше. Вот, поехав в поликлинику, я записалась на 12.04.!!! Какой же тогда смысл в электронной записи? Она вроде бы есть, но толку от нее нет. Врач обычно говорит, чтобы после 20го записались на следующий месяц. Хорошо. Но сегодня только 20е! Когда же началась запись??? В том году как-то все работало и я записывалась к врачу в электронном виде без проблем.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Дійсно, послуга "Запис до лікаря" і як слід, "Виписка рецепту" до лікаря-ендокринолога відкриті на сайті для запису тільки на два тижні. Так налаштовано програму для більш точного надання графіку роботи лікарів. Але записатися для виписування рецепту можна за телефонами, що викладені на сайті та в самій реєстратурі поліклініки. В подальшому, для більш комфортного користування сайтом, можливі зміни у роботи електронної реєстратури. Вибачте за технічні незручності.
Виктория Виктория написав 02 Березня 2019 року в 17:52
В регистратуре в очередной раз потеряли мою амбулаторную карту. Как мне найти мою карту? Возможно стоит вообще раздать карты для хранения на дому? Как мне найти свою карту? Попросить начмеда ее поискать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Якщо Вашої амбулаторної картки немає у реєстратурі, то Вам слід звернутися до лікаря, у якого були останній раз на прийомі. Також повідомляємо, що медична карта амбулаторного хворого (форма №025/о), відповідно до законодавства України, зберігається в реєстратурі амбулаторно-поліклінічного закладу. Також, якщо Ви останній раз відвідували терапевта, то Ви можете звернутися до заступника головного лікаря з первинної медичної допомоги або до заступника головного лікаря з медичної частини.
Олександр Олександр написав 16 Лютого 2019 року в 10:42
Хочу виразити вдячність за введені зміни. У день коли захворів, завдяки телефону свого лікаря з яким підписана декларація здзвонився вже о 8-30 ранку, отримав консультацію як починати лікування і орієнтовний час коли лікар прийде додому. Потім пройшовши реєстрацію на сайті, записався на прийом в певний час (для мене це найважливіше - прийти строго за часом). Лікар призначила аналізи, і коли вона їх отримала, то подзвонила сама мені, щоб скоректувати лікування. (це взагалі щось незвичайне). Це вже можна назвати гарним сервісом. На електронну пошту приходять підтвердження запису до лікаря і нагадування. Я дуже задоволений. Особлива вдячність моєму лікарю Паншиной Валентині Іванівні
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Дуже дякуємо Вам за відгук. Не хворійте. Гарного Вам настрою!
Галина Галина написав 13 Лютого 2019 року в 16:34
При регистрации в "кабинете пациента" не удалось подтвердить учетную запись в полученной на мою почту инструкции по причине сайт заражен! Вторая попытка зарегистрироваться опять не удалась, в первой не получила инструкцию. Надеюсь на Вашу помощь.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Галино! По-перше, перевірте ваш антивірус. Якщо він є продуктом «Лабораторія Касперського», то він потрапляє під Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017р. і не може використовуватися на території України. У зв'язку з цим антивірус може працювати не коректно. По-друге, можна внести адресу у виключення до антивірусу.
Артем Артем написав 06 Лютого 2019 року в 21:27
Нет записи ни к одному врачу. Все равно приходится ездить в поликлинику записываться в регистратуре. Там спрашивают, почему не записались из дома. Безполезная ерунда.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Артеме! Якщо Ви не змогли записатися до лікаря, то це не значит, що ресурс не працює. Будьте уважнішими при роботі з ресурсом. Гарного Вам дня!
Лана Лана написав 04 Лютого 2019 року в 10:56
Добрый день. Прошла регистрацию и получила письмо на почту, но при попытке подтвердить все время пишет "соединение было сброшено". Что делать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Лано! Скоріш за все був збій у провайдера. Якщо Ви реєструвалися сьогодні (04.02.2019) в першій половині дня, то у нас на сервірі було перезавантаження. Спробуйте через деякий час знову пройти реєстрацію.
Сергей Сергей написав 22 Січня 2019 року в 13:10
Как узнать своего участкового терапевта не звоня в регистратуру онлайн (или это невозможно)?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Добрий день, пане Сергію! Якщо Ви не уклали декларацію з лікарем і не маєте свого лікаря, то треба звернутися до реєстратури, де Вас направлять до чергового лікаря.
Олена Олена написав 21 Січня 2019 року в 14:13
Додзвонитися не можливо! Графік роботи флюорографа та поточний стан його роботи не висвітлено! Неподобство!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! У реєстратурі поліклініки працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 за якими можна зателефонувати. Щодо роботи флюорографа, то на сайті викладено графік роботи флюорографічного кабінету в розділі - "ПРО НАС" - "Кабінети фахівців".
Cветлана Cветлана написав 17 Січня 2019 року в 16:15
Еще раз прошу разъяснить, как в своем личном кабинете на сайте отыскать именно СВОЕГО ВРАЧА, увидеть, когда он свободен и записаться ОНЛАЙН? (без звонков в регистратуру)
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Ваш лікар, це лікар з яким Ви уклали декларацію. В особистому кабінеті обираєте "Прийом терапевта" і прізвище свого лікаря. Додатково повідомляємо, що на сайті є розділ "Питання - Відповіді", де Ви можете побачити відповіді на найбільш поширеніші питання пацієнтів.