Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.137.142.158.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
322 записи
Лора Лора написав 02 Березня 2020 року в 09:43
Добрый день. Пытаюсь дистанционно записаться к гастроэнтерологу Забайрачная А.С. , но график приема все время пустой. Это сбой системы или врач не принимает ?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Лоро! Якщо немає графіку, то дійсно лікар не приймає. Лікар знаходиться на курсах підвищення кваліфікації до 16.06.2020 року.
Никита Никита написав 28 Лютого 2020 року в 13:54
Здравствуйте. А на телефоны кто-то отвечает или они ошибочно записаны? По всем трём звоню, а в ответ "операторы заняты".
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Микито! Якщо Вам відповідає, що усі оператори зайняті, то це дійсно вони зайняті. Якщо є хоча б один телефон вільний, то вас з'єднають з поліклінікою, незалежно від номеру на який зателефонували.
Марина Марина написав 27 Лютого 2020 року в 20:18
Добавьте терминал для оплаты услуг! Один терминал на всю поликлинику - это жестоко, очередь постоянно.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Взяли до уваги Ващі побажання. Поки що на сайті поліклініки буде розміщено посилання (кнопка) для оплати через Приват24. Дякуємо за пропозицію.
Ірина Ірина написав 27 Лютого 2020 року в 12:47
Добрий день! В розділі "Послуги" Прейскурант НЕ МАЄ належної інформації про Код-Назву-Вартість послуги! Наприклад цікавить вартість УЗД органів. Крім профілактичного медогляду нічого немає. Про Код послуги взагалі не йдеться там мова. Додайте відповідний прейскурант на сайт. Бо в полікліниці інформатори теж не можуть надати належну інформацію! Ніхто нічого не знає.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! На сайті викладений діючий прейскурант. Щодо ультразвукової діагностики, то інформація надана з кодами, цінами, і по різним органам. Дивіться уважніше.
Юрий Юрий написав 17 Лютого 2020 року в 02:22
Есть ли список аптек с которыми заключены договора на выдачу инсулина по рецептам? Т.к. в ближайших известных аптеках фонды выбираются в начале месяца, а поиск "на удачу" в удаленных мало полезен, ибо большинство аптек в данной программе (по словам фармацевтов) не участвуют.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Юрію! Договори з аптеками укладає Департамент охорони здоров'я Харківської міської ради. Аптеки з якими ми працюємо: 1) КП "Муніципальна аптека міста Харкова" - проспект Ювілейний, 54-Б (2 поверх); 2) ТОВ "СТІФ-СЕРВІС" - проспект Ювілейний, біля магазина "Орльонок"; 3) ПП "Аптека 2011" - проспект Ювілейний, 64; 4)ТОВ "Астарта" - проспект Тракторобудівників, 110; 5)ПП "Фірма Магія-Фарм" - проспект Тракторобудівників, 63; 6)ТОВ "Пассат-ЛТД" - ?
Неонила Неонила написав 10 Лютого 2020 року в 18:49
Добрый вечер! Большая просьба к администрации сайта, наладить работу электронной системы. Потому что, из-за того, что возможность зарегистрироваться предоставляется лишь один раз, пропадает возможность записываться на прием дистанционно. Ведь, будет гораздо удобнее для многих пациентов, если будет возможность зарегистрироватся повторно, даже с тем же номером мобильного телефона и/или электронной почтой. Это облегчит процесс взаимодействия пациентов с поликлиникой, что в свою очередь сделает его так же приятным и менее энерго и нервоозатратным. А так же наладьте, пожалуйста, телефонную связь. Стационарными телефонами уже большинство современных людей не пользуются. Да и звонить на стационары с мобильных дорого.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Неоніло! Непотрібно реєструватися другий раз. Реєстрація відбувається тільки один раз, для відкриття особистого кбінета пацієнта. Вподальшому цим кабінетом можна користуватися постійно. http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%bf%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%94%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%bc/%d0%bf%d0%b8%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%96%d0%b4%d1%96/
Михайло Федорович Михайло Федорович написав 06 Лютого 2020 року в 15:13
1.Живу сам, маючи поважний вік. Але не можу при потребі викликати лікаря додому через особистий кабінен Інтернету (Зареєстрований у вас). 2. Уклінне прохання ввести в регістратурі хоча б один мобільний телефон (Київстар або Водофон). З повагою Михайло Федорович.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, Михайло Федоровичу! Дякуємо за зауваження. Будемо намагатися вдосконалювати зв'язок. Вибачте за незручності. Наппишіть на електронну пошту поліклініки polyclinic6@ukr.net про незручності, що у Вас виникли з особистим кабінетом пацієнта.
Юрий Юрий написав 03 Лютого 2020 року в 21:17
Добрый или не очень добрый, вечер. А почему до сих пор нет информации в свободном доступе о реквизитах для оплаты через П24? какая проблема в их публикации на сайте мед. учреждения?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Юрію! На сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Послуги" викладено Прейскурант з кодами послуг.
Вікторія Вікторія написав 03 Лютого 2020 року в 12:01
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, Запис "Дистанційно", це що мається на увазі?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! "Дистанційно" - це запис до лікаря через інтернет. Для цього треба зареєструватися у системі через сайт поліклініки. Порядок реєстрації викладено на сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - Питання-Відповіді.
Александр Ильич Александр Ильич написав 29 Січня 2020 року в 16:47
Не могу зарегистрироваться в вашей электронной системе. Длится это аж с 2018 года. Пытался самостоятельно, не получилось тк в этот момент произошел какой то сбой в системе. Приходил в регистратуру, там девочка пыталась зарегистрировать, не получилось. Сказала подождать пару месяцев. Сегодня опять пытался зарегистрироваться. Видно прийдется идти по второму кругу. Я имею ввиду опять в регистратуру.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Порядок реєстрації викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповіді. Також там викладено багато відповідей на найпоширеніші питання. Також повідомляємо, що зареєструватися у системі можливо тільки один раз. Якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання, просимо завітати до поліклініки.
Володимир Володимир написав 23 Січня 2020 року в 18:23
Повним ходом йде медична реформа. А! Дурдом як був так і лишився. Записуєшся на певний час на прийом, приходиш до кабінету а там гризня, гавкотня і ледь не до бійки. Бо! Одна чарга хто записався. Друга черга - жива черга. Третя черга - за плату. В результаті! Нерви поки дочекаєшся. І якість, бо замість одного треба прийняти трьох. Чи не можна якось впорядкувати там в плані реформи, чи без неї? Якось хоча б впорядкувати ці 3 потоки?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Дякуємо за зауваження. Нами проводиться робота з поліпшення і покращення прийому пацієнтів лікарями. Вибачте за тимчасові незручності.
Надежда Надежда написав 22 Січня 2020 року в 19:59
Добрый день! Сегодня на приеме у травматолога мне сообщили, что прием у него стоит 42 грн. снять гипс 80 грн (разрезать бинт я могу и сама бесплатно). У меня заключен договор с терапевтом и на прием я пришла не впервые и по направлению (у меня поломана нога). Хотелось бы узнать это действительно так - нужно платить за все независимо от декларации? Тогда смысл этих договоров? Я уже почти месяц на больничном и денег лишних у меня нет.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Надіє! Наказом МОЗ №504 від 19.03.2018 року затверджено Перелік лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень, що здійснюються у межах медичних послуг з надання первинної медичної допомоги, тобто у межах медичних гарантій при укладанні декларації. До цього переліку входять наступні безоплатні послуги: 1.Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою. 2.Загальний аналіз сечі. 3. Глюкоза крові. 4.Загальний холестерин. 5.Вимірювання артеріального тиску. 6.Електрокардіограма. 7.Вимірювання ваги, зросту, окружності талії. 8.Швидкі тести на вагітність, тропоніни, ВІЛ, вірусні гепатити. Зараз ведеться підготовча робота з укладення договорів з надання послуг вторинної медичної допомоги. Які послуги будуть оплачувати Національна службу здоров'я, а які залишаться платними наразі невідомо. На теперішній час, відповідно до Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" заклади охорони здоров’я встановлюють плату за послуги з медичного обслуговування, що надаються поза договорами про медичне обслуговування населення.
Эдуард Эдуард написав 15 Січня 2020 року в 12:10
Добрый день. Возможна ли оплата за флюорографию и другие услуги через Приват 24?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Едуарде! Оплату за послуги можливо здійснювати через Приват24, якщо Ви знаєте реквізити для оплати.
Евгения Евгения написав 03 Січня 2020 року в 13:11
Подскажите пожалуйста почему флюорография в поликлинике стала платной? 20 грн не большие деньги, но не у всех они есть. Врач даёт направление если только подозрение на пневмонию или туберкулёз, это так по закону так сейчас?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Євгеніє! Наказом Міністерства охорони здоров'я №504 від 19.03.2018 року затверджено Перелік лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень, що здійснюються у межах медичних послуг з надання первинної медичної допомоги, тобто у межах медичних гарантій при укладанні декларації. До цього переліку входять наступні безоплатні послуги: 1.Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою. 2.Загальний аналіз сечі. 3. Глюкоза крові. 4.Загальний холестерин. 5.Вимірювання артеріального тиску. 6.Електрокардіограма. 7.Вимірювання ваги, зросту, окружності талії. 8.Швидкі тести на вагітність, тропоніни, ВІЛ, вірусні гепатити. Відповідно до Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" заклади охорони здоров’я встановлюють плату за послуги з медичного обслуговування, що надаються поза договорами про медичне обслуговування населення.
Віталій Віталій написав 27 Грудня 2019 року в 16:58
Здравствуйте поменяйте пожалуйста связь в регистратуре на мобильные номера и уберите городские номера это прошлый век заранее спасибо!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Віталію! Дякуємо за пропозицію.
Елена Елена написав 27 Грудня 2019 року в 16:43
Добрый день. Как будут работать физкабинеты на все Новогодние праздники?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Поліклініка працюватиме за календарем.
Аліна Дихман Аліна Дихман написав 24 Грудня 2019 року в 13:56
Подскажите, пожалуйста, актуальный номер терапевта Чичковой, тот, что в разделе "Ваш врач", не обслуживается.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Телефон виправлено.
дмитрий дмитрий написав 04 Грудня 2019 року в 10:14
когда вы настроите иашу систему не возможно записатся к врачу?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго жня, пане Дмитро! Система налаштована і працює у штатному режимі.
Ирина Ирина написав 03 Грудня 2019 року в 15:06
Как быть, если врач с которым подписана декларация, в отпуске?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Якщо лікар, з яким у Вас підписана декларація, у відпустці, то існує заміна. Про лікаря, який приймає за тимчасово вітсутнього лікаря, можна дізнатися у реєстратурі поліклініки безпосередньо або за телефонами, що викладені на сайті у розділі КОНТАКТИ.
Ирина Ирина написав 29 Листопада 2019 року в 12:12
Скажите пожалуйста, как узнать с каким доктором еще осталась возможность подписать декларацию в вашей поликлинике?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Список лікарів з телефонами викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.