Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.137.142.158.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
322 записи
Татьяна Татьяна написав 23 Жовтня 2020 року в 01:08
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста: 22 октября в кабинете для температурящих больных мне выписали больничный до 26 числа, сказали 26-го прийти к лечащему врачу на прием. Но записаться к терапевту на 26-е нельзя, только - на 28 октября. Что будет, если я приду 28-го вместо указанного в б/л 26 октября? Или лучше 26-го идти на прием к дежурному врачу? Заранее спасибо!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Дане питання треба вирішувати безпосередньо з лікарем.
Елена Елена написав 22 Жовтня 2020 року в 19:08
Добрый вечер.Мой Врач Кар А.А.уволилась.И Вы мне предложили выбрать врача и перезаключить договор.Я выбрала врача Лучникову О.В.На сайте Минздрава у нее числится свободных 10 мест,на Горячей линии эту информацию подтвердили по состоянию на 22.10.2020.на 17,00.При приеме Врач Лучникова О.В.в заключении декларацми отказала,сказала что мест нет.Прошу разъяснить на каком основании было отказано в заключении декларации.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Відповідно до Порядку надання первинної медичної допомоги (наказ МОЗ № 504 від 19.03.2018) оптимальний обсяг практики ПМД становить дві тисячі осіб на одного лікаря-терапевта. У лікаря Лучнікової О.В., за даними медичної системи, укладено 2041 декларацій. (https://ehealth.gov.ua/2019/04/03/chy-mozhe-likar-vidmovyty-u-pidpysanni-deklaratsiyi-2/)
Данила Данила написав 21 Жовтня 2020 року в 13:27
Здравствуйте. Мне нужно сделать в вашей КДЛ (Клініко-діагностична лабораторія) 5 анализов: 1.АЛТ 2.АСТ 3.Лужна фосфотаза 4.anti.H-pylori lgG(Хелiкобактер) 5.Загальний бiлок Мне нужно узнать, сколько это будет стоить, в каком кабинете сдавать и во сколько. P.S. по направлению от терапевта.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Перелік лабораторних досліджень, що може здійснювати КДЛ поліклініки, викладено на сайті http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%be-%d0%bd%d0%b0%d1%81/%d0%bf%d1%96%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%b4%d1%96%d0%bb%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%b8/%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%be-%d0%b4%d1%96%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80%d1%96%d1%8f-%d0%ba%d0%b4/
Юлия Юлия написав 20 Жовтня 2020 року в 11:19
Добрый день. Скажите, можно ли сделать флюорографию в вашей поликлинике без направления? Я иногородняя, декларации нет. И где я потом смогу забрать результаты?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! В поліклініці можна зробити рентгенологічне обстеження але послуга буде платною. Прейскурант викладено у розділі ПАЦІЄНТАМ - Послуги.
Ирина Ирина написав 18 Жовтня 2020 року в 19:11
А если ваш врач на больничном и тот, что его заменяет тоже, а дозвониться невозможно и тест положительный, что тогда?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Телефони лікарів ввикладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар. Також у разі обрання лікаря на helsi.me, є інформація, про лікаря який заміняє.
Ирина Ирина написав 16 Жовтня 2020 року в 20:08
Добрый день. 16.10.20. Наша семья хочет заключить с семейным доктором декларацию. Можно ли через интернет, или обязательно прийти на приём. Подскажите процедуру. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Укласти декларацію можна тільки на прийомі у лікаря. Перелік лікарів з телефонами викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Елена Елена написав 16 Жовтня 2020 року в 19:21
Добрый вечер!Подскажите на каком основании врач Кар А.А. принимает теперь в амбулатории Кулиничи? Когда я заключала договор я расчитывала приходить в 6 поликлинику а не ехать за три девять земель. Я считаю, что грубо нарушены права пациентов, которые заключили договор с этим врачом. Как это выглядит? Ехать в Кулиничи а потом в 6 поликлинику? Вы о людях думаете? Я с 1986 г лечусь в этой поликлинике и 20 лет меня лечит Кар А.А. Вы лишили людей помощи и мы будем обжаловать Ваше решение.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Лікар-терапевт Кар О.О. звільнилась і більше не працює в нашій поліклініці. Ті пацієнти, у кого була укладена декларація з цим лікарем, мають переукласти дукларацію з будь яким іншим лікарем.
володимир володимир написав 14 Жовтня 2020 року в 08:48
У нас з дружиною був один кабінет на двох, зареестрований на дружину. Дружина вмерла, як внести зміни в обліковий запис?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Наразі не може бути одного кабінету на двох пацієнтів. Відредагувати данні особистого кабінету можна особисто (треба зайти в кабінет і видалити не потрібні данні) або прийти в поліклініку.
Дмитрий Дмитрий написав 07 Жовтня 2020 року в 11:35
Добрый день. Подскажите, как и где оплатить флюорографию и получить квитанцию об оплате? Если имеется терминал, подскажите последовательность операций. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитре! Дякуємо за звернення. Найближчим часом, на сайті поліклініки, буде викладено приклад дій при оплаті через термінал.
Ірина Ірина написав 29 Вересня 2020 року в 21:00
Чи можна зробити тест на COVID у полікліниці? Як це зробити, якщо - так?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Тест можна зробити тільки, якщо є підозра захворювання на COVID і тільки за направленням лікаря, з яким укладено декларацію. Якщо пацієнт звертається до лікаря на прийомі в поліклініці або за телефоном, то лікар вирішує треба проводити тест чи ні. За потреби тестування, до Вас виїжджає мобільна бригада.
Віта Віта написав 21 Вересня 2020 року в 15:16
Сімейний лікар з яким був підписан договір зараз на працює. До вказанного тимчасово заміняючого лікаря, як і дозвонитися по вказанним номерам : 057-725-56-88; 057-725-56-89;057-56-90 немає можливості , "усі оператори зайняті, очікуйте відповіді". Телефон був на автодозвоні з 14-45 до 15-15!!!! Як зв'язатися у разі потреби?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Віто! Телефони реєстратури працюють у багатоканальному режимі. Якщо Вас поставлено у чергу, то треба чекати відповіді оператора. Оскільки зараз дуже велике навантаження на реєстратуру, то час очікування збільшився. Вашому лікарю або з лікарю, який заміняє Вашого лікаря, можна зателефонувати за телефоном, що викладений на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Ірина Ірина написав 21 Вересня 2020 року в 07:57
Доброго дня. Якщо я фактично проживаю у м. Харків, (прописка в Харківській обл.) та хотіла б укласти декларацію із сімейним лікарем вашої поліклініки, чи потрібно мені для цього здійснювати якийсь попередній запис онлайн, чи за телефоном, чи я можу просто прийти до поліклініки і вже на місці мене правильно скерують стосовно подальших дій із підписання декларації? Також цікавить, чи можу я для з"ясування можливості підписання декларації із певним лікарем вашої поліклініки телефонувати йому за вказаним на сайті номером телефону?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Для укладення декларації, Вам треба записатися до лікаря-терапевта. Так на сайті викладено чинні номери телефонів лікарів.
юлія юлія написав 19 Вересня 2020 року в 14:19
Чи є вільні лікарі з якими можна підписати декларацію.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Так, у поліклініці є лікарі, з якими ще можна підписати декларацію.
татьяна татьяна написав 16 Вересня 2020 року в 12:14
Скажите, пожалуйста, мне нужна консультация невролога и офтальмолога. Можно ли записаться на ПЛАТНОЕ обслуживание и как это сделать? без терапевта.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Платну послугу можна отримати без запису. У порядку живої черги.
татьяна татьяна написав 16 Вересня 2020 року в 11:13
Добрый день! Скажите пожалуйста, что делать семьям, заключившим договор с семейным врачом, которая как выяснилось, ушла в декретный отпуск. В регистратуре предложили посидеть в живой очереди к дежурному врачу. Нам всем ждать, когда семейный доктор родит и выйдет из декрета?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Як варіант, Ви дійсно можете звернутися до чергового лікаря, або до лікаря, який заміняє відсутнього лікаря. Також Ваше право переукласти декларацію з іншим лікарем. Просимо вибачення за незручності.
Татьяна Татьяна написав 10 Вересня 2020 року в 21:24
Скажите пожалуйста есть ли сейчас в поликлинике "Жиночий оглядовий кабінет" раньше 2 эт. каб.21 и работает ли он. И еще если есть декларация с семейным врачом в вашей поликлинике, то обращение к другим специалистам - платные? На основании чего?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Оглядовий жіночий кабінет відноситься до жіночої консультації. Щодо платних послуг, то відповідно Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" заклади охорони здоров’я встановлюють плату за послуги з медичного обслуговування, що надаються поза договорами про медичне обслуговування населення. В поліклініці працюють лікарі, які приймають безоплатно за направленням від лікаря-терапевта або сімейного лікаря (з яким укладено декларація) і лікарі, які приймають без направлення, але після оплати відповідної послуги.
Natalija Natalija написав 07 Вересня 2020 року в 10:57
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, як бути, якщо у нас з чоловіком підписано декларації з лікарем. Сину виповнилося 18 років і ми хотіли щоб нашу родину лікував один лікар. Звернувшись до свого терапевта, отримали відповідь що у неї вже пацієнтів більше 2000 і вона не може підписати декларацію. Питання, для чого при заключенні наших з чоловіком декларацій дані сина вносилися до реєстру і що нам тепер потрібно шукати нового лікаря і перепідписувати всім декларації?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Відповідно до наказу МОЗ № 504, "Оптимальний обсяг практики ПМД становить: одна тисяча вісімсот осіб на одного лікаря загальної практики - сімейного лікаря; дві тисячі осіб на одного лікаря-терапевта; дев’ятсот осіб на одного лікаря-педіатра." Якщо лікар не може більше, з якихось причин, укладати декларації, то пацієнту треба обрати іншого лікаря. Оскільки сину виповнилося 18 років, то він вправі обирати сам собі лікаря з яким укласти декларацію.
володимир володимир написав 26 Серпня 2020 року в 15:43
20 серпня 2020 до дому до мене приїжджали з поліклініки робити тест на коронавірус. Де я можу найти результати тестів, крім як у сімейного лікаря. НАГОЛОШУЮ! Крім, як у сімейного лікаря?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Результат тестів можна отримати тільки у сімейного лікаря. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар
Виктория Виктория написав 18 Серпня 2020 року в 16:39
Пожалуйста, измените на всех уровнях телефон регистратуры. Ведь работает только 0577255687. Другие номера НЕ РАБОТАЮТ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! В реєстратурі діють три багатоканальні телефони - 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89. Номер телефону - 7255687, не є телефоном реєстратури, це внутрішня служба поліклініки.
Дженнифер Дженнифер написав 07 Серпня 2020 року в 13:24
Добрый день. Скажите, можно ли сделать флюорографию в вашей прекрасной поликлинике без направления? Не через терапевта, а просто набегом на кабинет? Я иногородняя, декларации нет.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Дженіфер! Якщо Ви не укладали декларацію з лікарем і Вам це не потрібно, то флюорографію можна пройти після оплати такої послуги. Прейскурант викладено на сайті у розділі ПАЦІЄНТАМ - Послуги.