Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 18.219.158.84.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
318 записів
Ирина Ирина написав 29 Січня 2018 року в 14:28
Добрий день! На сайте увидела двух гастроэнтерологов. Можно записаться к любому или они принимают по месту жительства? Тогда вопрос, кто обслуживает пр.Юбилейный 36-а. Можно ли записаться по телефону? Спасибо!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна пані Ірино! Щодо інформації про прийом лікарів-гастроентерологів, зателефонуйте інформатору до реєстратури поліклініки. Вам нададуть вичерпну інформацію. Телефони викладені на сайті.
Адміністратор Адміністратор написав 29 Січня 2018 року в 08:05
ПОВІДОМЛЕННЯ! Шановні пацієнти та відвідувачі сайту! До того, як Ви вирішили написати повідомлення на Гостьовій сторінці, перевірте будь ласка, адресу Вашої електронної пошти. Для уникнення проблем з листуванням, радимо змінити адресу ел.пошти, якщо вона підпадає під заборону відповідно до з Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року.
Светлана Светлана написав 27 Січня 2018 року в 14:15
Добрый день. В графе кардиолог-показывает только двух врачей, а моего нет. Почему??? Остальные не принимают?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна пані Світлано! Наразі у поліклініці працює один лікар-кардіолог. Просимо вибачення за незручності.
Ангелина Ангелина написав 24 Січня 2018 року в 19:14
Добрый вечер, не могу зарегистрироватся , пишет ждите подтверждения на почту в течение двух часов, а уже 2 дня прошло!!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Ангелино! Уважно читайте умови реєстрації. На сайті, в розділі ПОРЯДОК ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ, зазначено: Увага! Email, що закінчується на «.ru» та належить російським операторам, що заборонені згідно з Указом Президента №133/2017 від 15.05.2017 року використовувати для реєстрації заборонено. Радимо змінити адресу електронної пошти для уникнення у подальшому непорозумінь при листуванні.
Гайворонська Тетяна Гайворонська Тетяна написав 21 Січня 2018 року в 15:20
Хочу зробити щеплення проти кору. Чи є вакцина в поліклініці? які мої дії? Скільки це коштує чи бескоштовно?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Вакцинація дорослих проти кору проводиться за Вашим бажанням, вакциною, придбаною за власні кошти в аптеках міста Харкова. Консультацію з приводу проведення щеплень можна отримати у лікаря терапевта або інфекціоніста та епідеміолога в кабінеті інфекційних захворювань поліклініки.
Галина Галина написав 12 Січня 2018 року в 12:27
Добрый день. Скажите, пожалуйста, могу ли я наблюдатся в вашей поликлиннике без прописки? Что для этого необходимо? Необходима срочная консультация ортопеда, не знаю куда обращаться. Живу на районе много лет.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Галино! Так, Ви можете звернутися за допомогою в поліклініку. Для цього Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом та написати заяву на обслуговування.
Олена Семененко Олена Семененко написав 08 Січня 2018 року в 19:14
Здравствуйте. Ещё в ноябре создала профиль на MCPLUS. Тогда же подъезжала в регистратуру с паспортом, чтобы подтвердить данные. Почему я до сих пор не могу воспользоваться возможностями профиля?! У меня к этому же аккаунту привязан ребенок... Почему в детской поликлинике всё работает, а у Вас вот так вот?! Мне что, еще раз ездочиться в регистратуру и стоять в очереди? У меня, по вашему много свободного времени и есть с кем оставить маленького ребенка? Возмущена до крайности!!!!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Олено! У поліклініці ще не закінчилася процедура наповнення електронної бази даних пацієнтів, оскільки поліклініка є однією з найбільших в Україні за населенням, що обслуговується. Співробітники поліклініки роблять усе можливе для прискорення введення в дію електронного сервісу МС PLUS. Наразі Ви можете зв'язатися з реєстратурою поліклініки за телефоном що зазначений на сайті. Також за телефоном можна викликати лікаря.
Наталья Наталья написав 05 Січня 2018 року в 09:54
Добрый день! При регистрации на Вашем сайте мне выдало окно с надписью "Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження" Как такое может быть? Я стою на учете у врача уже несколько месяцев, каждый раз прихожу в регистратуру и предъявляю паспорт!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Наталю! Попередження - "Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру...", надходить при першій реєстрації через сайт. Якщо при зверненні до реєстратури Ви не повідомили медичного реєстратора про потребу підтвердити реєстрацію, то Вам потрібно виконати такі умови. В автоматичному режимі реєстрація не підтверджується. Навіть якщо Ви відвідуєте лікаря.
Людмила Людмила написав 28 Грудня 2017 року в 15:08
Сегодня целый день не могу дозвониться в гинекологию по номеру 725-56-98, никто не берет трубку.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна Людмило! Телефони у поліклініці найближчим часом не змінювалися.
1978Gfhntybn1978 1978Gfhntybn1978 написав 26 Грудня 2017 року в 19:04
Добрый вечер! Регистрируюсь, а мне выдает информацию "Тетяна Анатоліївна :: Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження". Сегодня пришла в поликлинику с паспортом. Мне ответил информатор, что это проблема с сайтом, как быть дальше? После обновления сайта мои данные обновятся автоматически или придется заново регистрироваться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановний відвідувачу сайту, Після виправлення роботи програми, Вам треба пройти реєстрацію ще раз. У разі підтвердження реєстрації в кабінеті MCPLUS, підійти до реєстратури поліклініки для підтвердження реєстрації (при собі мати документ, що засвідчує особу - паспорт).
Катя Катя написав 24 Грудня 2017 року в 21:39
Добрый вечер ув. администрация! Cкажите пожалуйста, есть ли у вас такое обследование, как холтер мониторинг? Если да, то сколько оно стоит. Живу на Салтовке. В моей поликлинике такого обследования нет! Как оно происходит, по записи или в обычный день можно прийти? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Катерино! На жаль, наша поліклініка таке дослідження не проводить.
ЮЛІЯ ЮЛІЯ написав 20 Грудня 2017 року в 12:06
Добрый день! Подскажите пожалуйста можно ли будет зарегистрироваться в поликлинике №6, если прописана в другом районе , но проживаю здесь?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Юліє! Наразі відбувається реєстрація населення, що зареєстровано (приписано) в районі обслуговування поліклініки. У подальшому можлива реєстрація осіб, які зареєстровані в інших районах міста, але місце постійного проживання знаходиться в районі обслуговування поліклініки.
Віктор Іванович Віктор Іванович написав 16 Грудня 2017 року в 10:36
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як укласти договір з сімейним лікарем? Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу! Вже не вперше до нас звертаються з повідомленням про якісь оголошення, де ніби то лікарі вимагають негайно укласти договір на обслуговування, і лякають, що пацієнти не зможуть отримувати медичну допомогу і швидка не буде приїздити на їхні виклики. На теперішній час немає правових підстав для укладання будь яких угод з лікарями. Приписна кампанія почнеться лише після набуття чинності закону. У пацієнтів буде вдосталь часу для укладання угоди з лікарем. Передайте це своїм близьким та знайомим. Як тільки розпочнеться приписна компанія, на сайті поліклініки буде про це повідомлення.
Анна Анна написав 13 Грудня 2017 року в 12:07
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как пройти электронную регистрацию в поликлинике? Ребенок зарегистрированный в детской поликлинике и теперь если я хочу зарегистрировать всех взрослых в 6 поликлинике, то выпадает его профиль(т.е. данные ребенка в детской поликлинике). Если в колонке "добавить родственника" вношу данные взрослых членов семьи, то данные ребенка в детской поликлинике исчезают и приходится регистрироваться по новому. Как быть? Как пройти правильно регистрацию в 6 поликлинике?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Ганно! Для нової реєстрації треба реєструвати нову електронну пошту. Поки що так. Питання на контролі у розробників. Вибачте за незручності.
Оксана Оксана написав 04 Грудня 2017 року в 13:18
Расскажите пожалуйста, как записаться к семейному врачу. Я поняла так что сначала нужно обновить регистрацию. А потом, с нового года, заработает запись к конкретному врачу. Что такое МС плюс?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна Оксана! Записатись до лікаря можна після підтвердження реєстрації. Порядок реєстрації та її підтвердження викладений на веб-сайті поліклініки у розділі Пацієнтам - Порядок запису на прийом та у Повідомленнях-Ошолошеннях. Кабінет MCPLUS - це електронна реєстратура до якої і відбувається реєстрація через веб-сайт.
Лара Лара написав 27 Листопада 2017 року в 13:15
От цікаво, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних поки база знаходиться в стадії наповнення, а записатися на прийом або викликати лікаря я зможу тільки після підтвердження даних у реєстратурі...., так мені і хворіти не можна доки Ви базу не наповните?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Лара! Наразі, як і завжди, записатися на прийом до лікаря можна в реєстратурі поліклініки. Також можна викликати лікаря до дому безпосередньо в реєстратурі, а також за телефонами, що зазначені на веб-сайті поліклініки. Підтвердження облікових записів відбудеться найближчим часом. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Кристина Кристина написав 15 Листопада 2017 року в 23:11
Обращалась в регистратуру для подтверждения регистрации на сайте, подтвердили, но... увы!!! Снова придется отстаивать очереди.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Кристино, якщо Вами виконанні усі вимоги щодо реєстрації, то Ваші дані внесені до електронної реєстратури, але оскільки на теперішній час база знаходиться в стадії наповнення, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних. Про що є повідомлення на вебсайті поліклініки http://6pol.city.kharkov.ua/?p=1586. Адміністрація поліклініки просить вибачення за тимчасові незручності.
Микола Микола написав 09 Листопада 2017 року в 18:14
При реєстрації,в рядках Номер будинку а також Корпус не вводиться цифра 32/186
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, Микола! Для введення дробових номерів, треба перше число номеру будинку ввести до рядка "Номер будинку", а друге число до рядка "Корпус".