Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!
Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.
Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!
—————————————————————————————————————–
Увага! До Email-адрес,що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!
Добрий день! На сайте увидела двух гастроэнтерологов. Можно записаться к любому или они принимают по месту жительства? Тогда вопрос, кто обслуживает пр.Юбилейный 36-а. Можно ли записаться по телефону? Спасибо!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна пані Ірино! Щодо інформації про прийом лікарів-гастроентерологів, зателефонуйте інформатору до реєстратури поліклініки. Вам нададуть вичерпну інформацію. Телефони викладені на сайті.
ПОВІДОМЛЕННЯ! Шановні пацієнти та відвідувачі сайту! До того, як Ви вирішили написати повідомлення на Гостьовій сторінці, перевірте будь ласка, адресу Вашої електронної пошти. Для уникнення проблем з листуванням, радимо змінити адресу ел.пошти, якщо вона підпадає під заборону відповідно до з Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року.
Светлана
написав 27 Січня 2018 року в 14:15
Добрый день. В графе кардиолог-показывает только двух врачей, а моего нет. Почему??? Остальные не принимают?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна пані Світлано! Наразі у поліклініці працює один лікар-кардіолог. Просимо вибачення за незручності.
Ангелина
написав 24 Січня 2018 року в 19:14
Добрый вечер, не могу зарегистрироватся , пишет ждите подтверждения на почту в течение двух часов, а уже 2 дня прошло!!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Ангелино! Уважно читайте умови реєстрації. На сайті, в розділі ПОРЯДОК ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ, зазначено: Увага! Email, що закінчується на «.ru» та належить російським операторам, що заборонені згідно з Указом Президента №133/2017 від 15.05.2017 року використовувати для реєстрації заборонено. Радимо змінити адресу електронної пошти для уникнення у подальшому непорозумінь при листуванні.
Гайворонська Тетяна
написав 21 Січня 2018 року в 15:20
Хочу зробити щеплення проти кору. Чи є вакцина в поліклініці? які мої дії? Скільки це коштує чи бескоштовно?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Вакцинація дорослих проти кору проводиться за Вашим бажанням, вакциною, придбаною за власні кошти в аптеках міста Харкова. Консультацію з приводу проведення щеплень можна отримати у лікаря терапевта або інфекціоніста та епідеміолога в кабінеті інфекційних захворювань поліклініки.
Галина
написав 12 Січня 2018 року в 12:27
Добрый день. Скажите, пожалуйста, могу ли я наблюдатся в вашей поликлиннике без прописки? Что для этого необходимо? Необходима срочная консультация ортопеда, не знаю куда обращаться. Живу на районе много лет.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Галино! Так, Ви можете звернутися за допомогою в поліклініку. Для цього Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом та написати заяву на обслуговування.
Олена Семененко
написав 08 Січня 2018 року в 19:14
Здравствуйте. Ещё в ноябре создала профиль на MCPLUS. Тогда же подъезжала в регистратуру с паспортом, чтобы подтвердить данные. Почему я до сих пор не могу воспользоваться возможностями профиля?! У меня к этому же аккаунту привязан ребенок... Почему в детской поликлинике всё работает, а у Вас вот так вот?! Мне что, еще раз ездочиться в регистратуру и стоять в очереди? У меня, по вашему много свободного времени и есть с кем оставить маленького ребенка? Возмущена до крайности!!!!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Олено! У поліклініці ще не закінчилася процедура наповнення електронної бази даних пацієнтів, оскільки поліклініка є однією з найбільших в Україні за населенням, що обслуговується. Співробітники поліклініки роблять усе можливе для прискорення введення в дію електронного сервісу МС PLUS. Наразі Ви можете зв'язатися з реєстратурою поліклініки за телефоном що зазначений на сайті. Також за телефоном можна викликати лікаря.
Наталья
написав 05 Січня 2018 року в 09:54
Добрый день! При регистрации на Вашем сайте мне выдало окно с надписью "Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження" Как такое может быть? Я стою на учете у врача уже несколько месяцев, каждый раз прихожу в регистратуру и предъявляю паспорт!
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Наталю! Попередження - "Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру...", надходить при першій реєстрації через сайт. Якщо при зверненні до реєстратури Ви не повідомили медичного реєстратора про потребу підтвердити реєстрацію, то Вам потрібно виконати такі умови. В автоматичному режимі реєстрація не підтверджується. Навіть якщо Ви відвідуєте лікаря.
Людмила
написав 28 Грудня 2017 року в 15:08
Сегодня целый день не могу дозвониться в гинекологию по номеру 725-56-98, никто не берет трубку.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна Людмило! Телефони у поліклініці найближчим часом не змінювалися.
1978Gfhntybn1978
написав 26 Грудня 2017 року в 19:04
Добрый вечер! Регистрируюсь, а мне выдает информацию "Тетяна Анатоліївна :: Ваш обліковий запис не підтверджено в клініці. Для підтвердження підійдіть у реєстратуру з документом, що засвідчує особу. Записатися на прийом або викликати лікаря Ви зможете після підтвердження". Сегодня пришла в поликлинику с паспортом. Мне ответил информатор, что это проблема с сайтом, как быть дальше? После обновления сайта мои данные обновятся автоматически или придется заново регистрироваться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановний відвідувачу сайту, Після виправлення роботи програми, Вам треба пройти реєстрацію ще раз. У разі підтвердження реєстрації в кабінеті MCPLUS, підійти до реєстратури поліклініки для підтвердження реєстрації (при собі мати документ, що засвідчує особу - паспорт).
Катя
написав 24 Грудня 2017 року в 21:39
Добрый вечер ув. администрация! Cкажите пожалуйста, есть ли у вас такое обследование, как холтер мониторинг? Если да, то сколько оно стоит. Живу на Салтовке. В моей поликлинике такого обследования нет! Как оно происходит, по записи или в обычный день можно прийти? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Катерино! На жаль, наша поліклініка таке дослідження не проводить.
ЮЛІЯ
написав 20 Грудня 2017 року в 12:06
Добрый день! Подскажите пожалуйста можно ли будет зарегистрироваться в поликлинике №6, если прописана в другом районе , но проживаю здесь?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Юліє! Наразі відбувається реєстрація населення, що зареєстровано (приписано) в районі обслуговування поліклініки. У подальшому можлива реєстрація осіб, які зареєстровані в інших районах міста, але місце постійного проживання знаходиться в районі обслуговування поліклініки.
Віктор Іванович
написав 16 Грудня 2017 року в 10:36
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як укласти договір з сімейним лікарем? Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу! Вже не вперше до нас звертаються з повідомленням про якісь оголошення, де ніби то лікарі вимагають негайно укласти договір на обслуговування, і лякають, що пацієнти не зможуть отримувати медичну допомогу і швидка не буде приїздити на їхні виклики. На теперішній час немає правових підстав для укладання будь яких угод з лікарями. Приписна кампанія почнеться лише після набуття чинності закону. У пацієнтів буде вдосталь часу для укладання угоди з лікарем. Передайте це своїм близьким та знайомим. Як тільки розпочнеться приписна компанія, на сайті поліклініки буде про це повідомлення.
Анна
написав 13 Грудня 2017 року в 12:07
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как пройти электронную регистрацию в поликлинике? Ребенок зарегистрированный в детской поликлинике и теперь если я хочу зарегистрировать всех взрослых в 6 поликлинике, то выпадает его профиль(т.е. данные ребенка в детской поликлинике). Если в колонке "добавить родственника" вношу данные взрослых членов семьи, то данные ребенка в детской поликлинике исчезают и приходится регистрироваться по новому. Как быть? Как пройти правильно регистрацию в 6 поликлинике?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Ганно! Для нової реєстрації треба реєструвати нову електронну пошту. Поки що так. Питання на контролі у розробників. Вибачте за незручності.
Оксана
написав 04 Грудня 2017 року в 13:18
Расскажите пожалуйста, как записаться к семейному врачу. Я поняла так что сначала нужно обновить регистрацию. А потом, с нового года, заработает запись к конкретному врачу. Что такое МС плюс?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна Оксана! Записатись до лікаря можна після підтвердження реєстрації. Порядок реєстрації та її підтвердження викладений на веб-сайті поліклініки у розділі Пацієнтам - Порядок запису на прийом та у Повідомленнях-Ошолошеннях.
Кабінет MCPLUS - це електронна реєстратура до якої і відбувається реєстрація через веб-сайт.
Лара
написав 27 Листопада 2017 року в 13:15
От цікаво, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних поки база знаходиться в стадії наповнення, а записатися на прийом або викликати лікаря я зможу тільки після підтвердження даних у реєстратурі...., так мені і хворіти не можна доки Ви базу не наповните?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Лара! Наразі, як і завжди, записатися на прийом до лікаря можна в реєстратурі поліклініки. Також можна викликати лікаря до дому безпосередньо в реєстратурі, а також за телефонами, що зазначені на веб-сайті поліклініки. Підтвердження облікових записів відбудеться найближчим часом. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Кристина
написав 15 Листопада 2017 року в 23:11
Обращалась в регистратуру для подтверждения регистрации на сайте, подтвердили, но... увы!!! Снова придется отстаивать очереди.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня!
Шановна Кристино, якщо Вами виконанні усі вимоги щодо реєстрації, то Ваші дані внесені до електронної реєстратури, але оскільки на теперішній час база знаходиться в стадії наповнення, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних. Про що є повідомлення на вебсайті поліклініки http://6pol.city.kharkov.ua/?p=1586.
Адміністрація поліклініки просить вибачення за тимчасові незручності.
Микола
написав 09 Листопада 2017 року в 18:14
При реєстрації,в рядках Номер будинку а також Корпус не вводиться цифра 32/186
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, Микола!
Для введення дробових номерів, треба перше число номеру будинку ввести до рядка "Номер будинку", а друге число до рядка "Корпус".