Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 216.73.216.125.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
327 записів
ЮЛІЯ ЮЛІЯ написав 20 Грудня 2017 року в 12:06
Добрый день! Подскажите пожалуйста можно ли будет зарегистрироваться в поликлинике №6, если прописана в другом районе , но проживаю здесь?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Юліє! Наразі відбувається реєстрація населення, що зареєстровано (приписано) в районі обслуговування поліклініки. У подальшому можлива реєстрація осіб, які зареєстровані в інших районах міста, але місце постійного проживання знаходиться в районі обслуговування поліклініки.
Віктор Іванович Віктор Іванович написав 16 Грудня 2017 року в 10:36
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як укласти договір з сімейним лікарем? Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановний Вікторе Івановичу! Вже не вперше до нас звертаються з повідомленням про якісь оголошення, де ніби то лікарі вимагають негайно укласти договір на обслуговування, і лякають, що пацієнти не зможуть отримувати медичну допомогу і швидка не буде приїздити на їхні виклики. На теперішній час немає правових підстав для укладання будь яких угод з лікарями. Приписна кампанія почнеться лише після набуття чинності закону. У пацієнтів буде вдосталь часу для укладання угоди з лікарем. Передайте це своїм близьким та знайомим. Як тільки розпочнеться приписна компанія, на сайті поліклініки буде про це повідомлення.
Анна Анна написав 13 Грудня 2017 року в 12:07
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, как пройти электронную регистрацию в поликлинике? Ребенок зарегистрированный в детской поликлинике и теперь если я хочу зарегистрировать всех взрослых в 6 поликлинике, то выпадает его профиль(т.е. данные ребенка в детской поликлинике). Если в колонке "добавить родственника" вношу данные взрослых членов семьи, то данные ребенка в детской поликлинике исчезают и приходится регистрироваться по новому. Как быть? Как пройти правильно регистрацию в 6 поликлинике?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Ганно! Для нової реєстрації треба реєструвати нову електронну пошту. Поки що так. Питання на контролі у розробників. Вибачте за незручності.
Оксана Оксана написав 04 Грудня 2017 року в 13:18
Расскажите пожалуйста, как записаться к семейному врачу. Я поняла так что сначала нужно обновить регистрацию. А потом, с нового года, заработает запись к конкретному врачу. Что такое МС плюс?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Шановна Оксана! Записатись до лікаря можна після підтвердження реєстрації. Порядок реєстрації та її підтвердження викладений на веб-сайті поліклініки у розділі Пацієнтам - Порядок запису на прийом та у Повідомленнях-Ошолошеннях. Кабінет MCPLUS - це електронна реєстратура до якої і відбувається реєстрація через веб-сайт.
Лара Лара написав 27 Листопада 2017 року в 13:15
От цікаво, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних поки база знаходиться в стадії наповнення, а записатися на прийом або викликати лікаря я зможу тільки після підтвердження даних у реєстратурі...., так мені і хворіти не можна доки Ви базу не наповните?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Лара! Наразі, як і завжди, записатися на прийом до лікаря можна в реєстратурі поліклініки. Також можна викликати лікаря до дому безпосередньо в реєстратурі, а також за телефонами, що зазначені на веб-сайті поліклініки. Підтвердження облікових записів відбудеться найближчим часом. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Кристина Кристина написав 15 Листопада 2017 року в 23:11
Обращалась в регистратуру для подтверждения регистрации на сайте, подтвердили, но... увы!!! Снова придется отстаивать очереди.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня! Шановна Кристино, якщо Вами виконанні усі вимоги щодо реєстрації, то Ваші дані внесені до електронної реєстратури, але оскільки на теперішній час база знаходиться в стадії наповнення, реєстратура поліклініки не здійснює підтвердження даних. Про що є повідомлення на вебсайті поліклініки http://6pol.city.kharkov.ua/?p=1586. Адміністрація поліклініки просить вибачення за тимчасові незручності.
Микола Микола написав 09 Листопада 2017 року в 18:14
При реєстрації,в рядках Номер будинку а також Корпус не вводиться цифра 32/186
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, Микола! Для введення дробових номерів, треба перше число номеру будинку ввести до рядка "Номер будинку", а друге число до рядка "Корпус".