Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.141.46.108.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
318 записів
Елена Елена написав 24 Листопада 2021 року в 14:18
Мой врач Соколовская Валерия. У нее приема нет.Замена Пушкарь.У Пушкарь записи нет на ближайшие 2 недели. И как попасть к врачу на видеоконференцию. Мне нужна консультация.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олена! За лікаря-терапевта Соколовську В.О. наразі на заміні лікар-терапевт Єлагіна Л.О. Також повідомляємо, що інформацію про роботу лікарів Ви можете отримати за телефонами 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89.
Катя Катя написав 23 Листопада 2021 року в 13:07
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, а уже начали выдавать справки тем кому противопоказана вакцина. Когда я спрашивала еще в конце октября примерно в числах 25-29, сказали что не дают справки! У знакомой на работе, она приносила справку, но правда это было в ноябре месяца в числах 17-20. И у меня на работе женщина приносила! Если дают то как это сделать? Надо записываться к своему терапевту? Благодарю.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! З цим питанням просимо звернутися до Вашого лікаря, з яким укладено декларацію. Телефони лікарів-терапевтів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Руслана Руслана написав 22 Листопада 2021 року в 13:12
Добрый день! Скажите пожалуйста, можно ли вакцинироваться у вас, если у меня не заключена декларация с терапевтом?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Руслано! Так. Ви можете вакцинуватися в нашій поліклініці. Але бажано, щоб Ви були зареєстровані в системі охорони здоров'я, тобто укладена декларація.
наталия наталия написав 16 Листопада 2021 року в 11:50
Как можно записаться на вакцинацию,если в регистратуру не дозвониться,а декларация подписана с врачом в другой поликлинике
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! В поліклініці вакцинують вакцинами: COMIRNATY, MODERNNA, CoronaVac, AstraZeneca. Приходьте і вакцинуйтесь без запису на другому поверсі поліклініки. Ласкаво просимо!
Татьяна Татьяна написав 10 Листопада 2021 року в 11:34
Подскажите пожалуйста работает ли флюорография?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Вибачте, але ще ні.
Антонина Антонина написав 09 Листопада 2021 року в 17:11
Здравствуйте. Если у меня открыт больничный лист и я не явилась на приём к врачу в назначенный день, без меня закроют больничный?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Антоніно! Так. Лікарняний, якщо він електронний, закриється сам. Автоматично.
Ірина Ірина написав 09 Листопада 2021 року в 09:49
Добрий день! Підкажіть будь -ласка в якому кабінеті і за яким графіком надає послуги платний терапевт?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! У нас немає платних терапевтів.
Катя Катя написав 07 Листопада 2021 року в 19:57
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста могу ли я по электронному направлению попасть к вашему ревматологу если я привязана к 11 поликлинике. На данный момент в 11 поликлинике запись не доступна. Благодарю.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Ви можете за електронним направленням (безоплатно) записатися на прийом до лікаря нашої поліклініки.
Ольга Ольга написав 04 Листопада 2021 року в 13:57
Подскажите, как можно получить сертификат о прививках от ковид. Терапевт утверждает, что в 25 Каб.... Так ли это и нужна ли предварительная запись? Или живая очередь? И график работы?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ольго! Сертифікати видають у 25 кабінеті на другому поверсі, щоб пацієнти не стояли поруч із хворими. Видача сертифікатів відбувається за живою чергою з понеділка до суботи.
Юлия Юлия написав 03 Листопада 2021 року в 22:02
Здравствуйте. Где можно посмотреть свободных врачей для подписания декларации? И если я подписывала декларацию два года назад, врачь сказала по свободе прийти и забрать декларацию. Но я не пошла. Возможное и нету. Как мне узнать не обращаясь в поликлинику, подписана у меня декларация или нет?, на руках у меня ее нету.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Зверніться до Вашого лікаря за інфорацією. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТИ - Свій лікар.
Ирина Ирина написав 03 Листопада 2021 року в 13:55
Здравствуйте. Работает ли кабинет флюорографии? Или ещё на ремонте?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Флюорограф ще на ремонті. Вибачте за незручності.
Попова Світлана Попова Світлана написав 02 Листопада 2021 року в 14:28
добрий день! наш сімейний лікар звільнився нас про це не попередили як можна підписати нову декларацію
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Ви можете обрати лікаря у нас в поліклініці і укласти з ним декларацію. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар. Вибачте за незручності, що виникли.
Сергей Сергей написав 01 Листопада 2021 року в 19:43
Добрый день,скажите я могу сделать рентгенографию грудной клетки без направления терапевта?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Сергію! Усі послуги, що надаються спеціалістами вторинної допомоги, надаються за електронним направленням.
Екатерина Екатерина написав 21 Жовтня 2021 року в 13:51
Добрый день! Проходили вакцинацию от Ковида ещё в средине лета всей семьей, и с друзьями. На данный момент в личном кабинете информации о вакцинации нет. Как скоро будут внесены данные в базу для получения Сертификата вакцинации в ДIЮ? Дабы не создавать лишний ажиотаж и очередь приходить всем лично за бумажным вариантом
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Для відображення вакцинації в особистому електронному кабінеті Хелсі, треба перевірити Ваш профіль на наявність помилок. Для цього Вам треба підійти до сімейного лікаря, або до спеціалістів поліклініки.
Вікторія Вікторія написав 20 Жовтня 2021 року в 19:17
Як можна записатися на вакцинацію проти COVID&? Чи є зараз у наявності вакцина КОРОНОВАК?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Інформацію про запис на вакцинацію та інформацію про наявність вакцини можна отримати у лікаря, з яким укладено декларацію. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ-Свій лікар.
Марина Марина написав 18 Жовтня 2021 року в 09:56
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи маю я можливість скористатися послугами рентген кабінету не маючи електронного направлення?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Усі послуги, що надаються спеціалістами вторинної допомоги надаються за електронним направленням.
Денис Денис написав 15 Жовтня 2021 року в 16:46
Здравствуйте! Сделали тест прл с женой 11.09.21 сказали прийти или позвонить врачу так как я по телефону не чего не узнал пришёл в поликлинику сказали нет теста пришел в 15.09.21 просидел два часа для того что бы мне вышли и сказали снова нет результатов полный беспредел в поликлинике
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Денисе! Поліклініка не робить лабораторних ПРЛ тестів. Працівники поліклініки роблять забо матеріалу і відправляють до лабораторії. Поліклініка не контролює терміни і роботу лабораторії.
Елена Елена написав 27 Вересня 2021 року в 15:30
Здравствуйте, мой ребёнок заключил декларацию с Арутюнян Амалией Юрьевной, сегодня мы хотели попасть к ней на прием, но узнали что она уволилась. В прошлый раз для того чтобы заключить декларацию мы просидели 4 часа, как же нам теперь быть? Ведь свободных врачей у вас мало, а моя дочь в положении. Нам очень нужна эта декларация
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! При звільнені лікаря, декларації анулюються. Треба переукладати декларації з іншим лікарем. Вибачте за незручності.
Максим Максим написав 27 Вересня 2021 року в 15:18
Добрый день. Скажите пожалуйста, как мне заключить декларацию с врачом в вашей поликлинике? Обзвонил с десяток врачей - у кого нет мест, кто уже не работает. В какой кабинет и в какое время обратиться к вам с целью заключения декларации? Вы предоставите мне врача, который еще работает и у которого есть места? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Максиме! Відповідно до законодавства, пацієнт сам обирає лікаря. Перелік лікарів, хто укладає декларації можете дізнатися у реєстратурі.
Денис Денис написав 24 Вересня 2021 року в 15:38
Доброго дня. Як можна закрити лікарняний, якщо лікар, котра його відкрилавідсутня?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Денисе! лікарняний може закрити лікар, який знаходиться на заміні Вашого лікаря.